Risen skriver:
Er ved at gå amok for at sige det mildt.. Har nu (FØRST nu) modtaget brev om at jeg skal dokumentere min sygdom under graviditet.. Kan for fanden føde anytime? så nu skal jeg til at bestille tid til lægen få ham til at indhente papirer fra sygehuset? - Kan han det? om at jeg har været indlagt.. Argh og samtidig kan man ikke få fat på nogle af dem man skal have fat på... er simpelthen så hidsig over at der først sker noget nu og at jeg skal forbedrede mig på en fødsel og barn lige om hjørnet samtidig med at skulle "forklarer" og dokumentere alt mulig som jeg tidligere har spurgt om !!!!!!!!!! Sorry et kæmpe klynke indlæg fra mig som bare har brug for at lukke ud.. 
Jeg føler virkelig med dig! Da jeg var 40+3, fandt kommunen lige pludselig ud af de ville have dokumentation fra mit arbejde i form af lønsedler mm., for at jeg var berettiget til barsel. (grundet det kun er et fritidsjob ved siden af studiet.)
Jeg løb på kommunen MANGE gange, høj gravid! - og med et lille barn på få dage da jeg havde født! Det var bare så anstrengende men til sidst lykkedes det. 
Ville bare fortælle du ikke er den eneste som bøvler med kommunen! Det skal nok gå hvis du er stædig nok! 
Anmeld