Uh hvor blir det godt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

ivfmarie

Ja, nu brækker de efterladte stakler der IKKE skal med i morgen sig snart over vores planlæhning her i det åbne rum - toooo baaaaad! I må jo bare komme med næste gang!

Jeg sidder her og læser indlæg og får helt kriller i maven fordi jeg glæder mig så meget til at se jer i morgen.. Når man sådan ræser indlæg igennem, så kommer der simpelthen en tyk os af uselvisk kærlighed ud af compen... Jeg fatter ikke at man kan komme til at hlde så meget af en flok piger som man jo reelt set faktisk aldrig har set... nogen af os har da set hinanden nu - men der er jo ligeså meget looove mellem dem/os der ikke har set hinanden...

Ja sorry - det var sgu lige ved at blive rørstrømsk! Men jeg frydes bare jævnt tit over at have mødt jer - og nu kom det så lige op til overfladen igen :$(L)

(H) Love u girlz - all of u

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

linemus

+o(+o(+o(+o(+o(+o(+o(+o( Men hvis jeg sku' med, så havde jeg meldt afbud, for stakkels mig er syg :'( Så vidt jeg husker, var det faktisk det samme, sidst der var fest. Måske der er en sammenhæng? Jeg håber i hvert fald I får en fantastisk dag/aften/nat og glæder mig til at høre alt om det på mandag, når I er på fode igen.... eller tirsdag. Og så drik lige et par drinks for mig også ;) Knus Line :)

Anmeld

20. juni 2008

Joan ( Smallie )

Ja i tøser er sku noget helt særligt og det er ment på den gode måde.

Sagde lige til manden igår hvor var jeg dog heldig at være kommet i sådan en god mg sammen med alle jer.

Jeg er pisse træt af jeg ikke kan komme med men skal altså arbejde+o(

Så næste gang i laver fest så lav det lige først på måneden så jeg også kan komme med.

Rigtig god fest til jer tøser og drik lige en enkelt for mig også. For der går jo nok noget tid inden jeg kan det igen.:$

(H) Joan som er misundelig

Anmeld

20. juni 2008

Juniors mor

+o(+o(+o(+o(
Ville også gerne hilse på jer.....men selvom IVF sagde Loggi ville hente mig, har jeg intet hørt fra hende 8(8(8(8D8D

Helle - der vist heleere må blive "hjemme"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.