smillaluna skriver:
Øj et par lækre gutter! Og sikke en hårpragt den ene har. Hvor er det kært
. Elsker de der gode positive beretninger om tvillingegraviditeter- og fødsler.
Ja det kan sku godt være du har ret i at de kommer i løbet af weekenden. Der er jo noget der kunne tyde på det. Men så tager vi det med. Lægen sagde i går at det jo ville være allerbedst hvis de blev derinde til uge 34 (så kan de trække vejret helt selv), men at det hele nok skal gå hvis de kommer nu. Hver dag de blir derinde er et plus.
Er alt som det skal være hos dig?
Ja, hvis de kunne blive derinde to uger endnu, så ville det være langt det bedste. Vi må se, hvad deres planer er..
Her går det godt. Er blevet lidt mere obs på min aflastning. Så ligger meget i min sofa.. bestemt ikke noget, der går i god forbindelse med mit konstante halsbrande..
De sidste par dage har jeg haft den der tyngdefølelse mellem benene og ned mod numsen. Det ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal stille op med. I går aftes oplevede jeg så også noget syret. Hele understellet vibrerede et par sekunder. Forestiller mig at pigen har skruet sig lidt ned i bækkenet.
Hvor meget tryggen eller tyngde må man mon have her i fulde 29 uger, det er jeg lidt i tvivl om.
Anmeld