Må hellere præsentere mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CamillaSoefelt skriver:

Hey du..

Så lige at I flytter til nordsjælland? Hvorhenne af hvis man må spørge?

hej søde!

Jamen vi har fået et SKØØØNT rækkehus i Nivå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

hej søde!

Jamen vi har fået et SKØØØNT rækkehus i Nivå

Iiiihh hvor lækkert.. Hvornår flytter I så ind?

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

CamillaSoefelt skriver:

Iiiihh hvor lækkert.. Hvornår flytter I så ind?

vi overtager det her d.1. og bruger så juli måned på at få rykket det hele over Der skal grovsorteres en del

Anmeld

17. juni 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

vi overtager det her d.1. og bruger så juli måned på at få rykket det hele over Der skal grovsorteres en del

Haha, det kender jeg sku godt..;0) Aaalt for godt... Men det er også rart når først det er gjort.. Har du familie herovre så?

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

CamillaSoefelt skriver:

Haha, det kender jeg sku godt..;0) Aaalt for godt... Men det er også rart når først det er gjort.. Har du familie herovre så?

ja, jeg er vokset op i Rungsted og der bor mine forældre stadig. Resten af min familie bor også i Nordsjælland og kbh

Bliver dejligt at komme tæt på dem allesammen igen, selvom det betyder vi skal væk fra Daniels familie

Anmeld

17. juni 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

ja, jeg er vokset op i Rungsted og der bor mine forældre stadig. Resten af min familie bor også i Nordsjælland og kbh

Bliver dejligt at komme tæt på dem allesammen igen, selvom det betyder vi skal væk fra Daniels familie

Iiiihh hvor hyggeligt..;0). Det blir da super skønt ja.. Der er også bare dejligt her i Nordsjælland..

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

CamillaSoefelt skriver:

Iiiihh hvor hyggeligt..;0). Det blir da super skønt ja.. Der er også bare dejligt her i Nordsjælland..

det er der nemlig!

Anmeld

17. juni 2010

Ayasmor

Hej og velkommen til.. Håber du bliver glad for siden.. Kan det passe at vi var i terminsgruppe og senere mødregruppe sammen på netbaby?? (dec. 2008) Mener nemlig at jeg kan huske dig og din datter Maia..

Knus Sara og Aya

Anmeld

18. juni 2010

SiLiMiMa

Ayasmor skriver:

Hej og velkommen til.. Håber du bliver glad for siden.. Kan det passe at vi var i terminsgruppe og senere mødregruppe sammen på netbaby?? (dec. 2008) Mener nemlig at jeg kan huske dig og din datter Maia..

Knus Sara og Aya

Hej Sara!

Ja, jeg er stadig på NB i dec.08-gruppen, men der sker ikke så meget derinde mere

Tak for velkomsten herinde!

Sikke en smuk datter, du har Det er en af de bedre ting herinde, at man kan sætte billeder på!

hilsen heise

Anmeld

19. juni 2010

Ayasmor

Heise skriver:

Hej Sara!

Ja, jeg er stadig på NB i dec.08-gruppen, men der sker ikke så meget derinde mere

Tak for velkomsten herinde!

Sikke en smuk datter, du har Det er en af de bedre ting herinde, at man kan sætte billeder på!

hilsen heise

Jeg mente nu nok... Jamen det var så lidt. Nej jeg har heller ikke været derinde længe nu.. er blevet så glad for denne side, også pga billeder osv. Man får en lidt bedre ide om hvem der sidder på den anden side af skærmen.. Mange tak skal du have.. Maia ser da også bare for skøn ud..

God weekend..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.