Må hellere præsentere mig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

SiLiMiMa

Nu har jeg været herinde i nogle uger og set det lidt an og det er jo meget hyggeligt.

Så nu vil jeg da lige præsentere migselv:

Jeg bor på øen Als sammen med min kæreste gennem godt 9 år og vores 4 børn - simon på 7½ år, Line på 6½ år,  Mille på 4 år og Maia på 1½ år. Jeg har lagt billeder ind af de 4  

Jeg har ikke skrevet så meget herinde - ENDNU!!

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

velkommen til

min kæreste, Daniel, og jeg har Laura som fylder 4 mdr. i morgen. Vi bor i Gjern, Silkeborg, men flytter i løbet af juli måned vores lille familie til Nordsjælland hvor jeg oprindeligt er fra.

Skriv endelig hvis der er noget du vil vide

Knus Caroline

Anmeld

17. juni 2010

Svane83

Velkommen til

Jeg hedder Carina og er 26 år og bor sammen med min kæreste Jim gennem 9 år i Bellinge på Fyn. Vi forsøger at blive gravide og glæder os meget til de to streger.

Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er. Alle er bare så søde og ærlige og der er altid en trøstende skulder eller et godt råd at hente herinde.

Carina - som ELSKER baby.dk

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

svane83 skriver:

Velkommen til

Jeg hedder Carina og er 26 år og bor sammen med min kæreste Jim gennem 9 år i Bellinge på Fyn. Vi forsøger at blive gravide og glæder os meget til de to streger.

Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som jeg er. Alle er bare så søde og ærlige og der er altid en trøstende skulder eller et godt råd at hente herinde.

Carina - som ELSKER baby.dk

har du fundet dem?

Anmeld

17. juni 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

har du fundet dem?

Næ - ikke endnu, men har selvfølgelig også først ÆL her omkring den 22. juni så mon ikke de dukker op omkring den 8 juli?

Ellers må du sende mig 2 nye

Hvor i Nordsjælland flytter i hen?

Anmeld

17. juni 2010

Pige2009

Heise skriver:

Nu har jeg været herinde i nogle uger og set det lidt an og det er jo meget hyggeligt.

Jeg bor på øen Als sammen med min kæreste gennem godt 9 år og vores 4 børn - simon på 7½ år, Line på 6½ år,  Mille på 4 år og Maia på 1½ år. Jeg har lagt billeder ind af de 4  

heise

Rigtig hjertelig velkommen til siden Håber du bliver glad for at være her.

Jeg hedder Linda og er alene med Laura på snart 8 mdr. Vi bor i Odense og bruger baby.dk rigtig meget

K.h. Linda

Anmeld

17. juni 2010

Svei

Heise skriver:

heise

Hej Heise...

Dejligt du kom her ind....men nu ligner de to sider jo også hinanden efterhånden.

Jeg har Jeppe på 13 år, Bertram på 7½ og Konrad på 4 år.

Velkommen til..og skriv for pokker...

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

svane83 skriver:

Næ - ikke endnu, men har selvfølgelig også først ÆL her omkring den 22. juni så mon ikke de dukker op omkring den 8 juli?

Ellers må du sende mig 2 nye

Hvor i Nordsjælland flytter i hen?

sender 2 nye hvis de ikke dukker op

Vi flytter til Nivå Jeg er vokset op i Rungsted, hvor mine forældre stadig bor, så det er dejligt tæt på

Anmeld

17. juni 2010

SiLiMiMa

tak ska I ha for velkomsten

Anmeld

17. juni 2010

CamillaSoefelt

Caroline86 skriver:

velkommen til

min kæreste, Daniel, og jeg har Laura som fylder 4 mdr. i morgen. Vi bor i Gjern, Silkeborg, men flytter i løbet af juli måned vores lille familie til Nordsjælland hvor jeg oprindeligt er fra.

Skriv endelig hvis der er noget du vil vide

Knus Caroline

Hey du..

Så lige at I flytter til nordsjælland? Hvorhenne af hvis man må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.