Mave - snart ved vejs ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

LRJ

noname skriver:

Ja da... i skal være velkommen...

det bliver nok i næste uge skal nok li skrive inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

NoName

Tanja78 skriver:

Lige præcis, mere luft foroven arghh dejligt  Den er sunket rigtig meget og har faktisk været det længe. ved ikke om det er pga at jeg får to børn forholdsvis hurtigt i rap. Min lille er 17 mdr, så maven tyngder nok bare mere denne gang ellers så er det en enorm baby  Skal til jordmoder på mandag er spændt på vægten, tror den er stor.

Det kan godt være derfor tror jeg, min svigerindes mave sank også tidligt, der er 14 mdr imellem deres...

fødslen har jeg ikke hørt om, da den gik voldsomt stærkt, så har takket nej indtil jeg selv har født...

bliver da spændende med JM på mandag... husk at skriv hvad hun skønner og om alt er ok...

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Lone H. skriver:

det bliver nok i næste uge skal nok li skrive inden

Helt i orden... :-)

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Flot, rund mave

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Mor til David skriver:

Flot, rund mave

Tak for det... Din er nu super også flot, sad lige og så på den i Asa's uge 30 tråd...

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

noname skriver:

Det kan godt være derfor tror jeg, min svigerindes mave sank også tidligt, der er 14 mdr imellem deres...

fødslen har jeg ikke hørt om, da den gik voldsomt stærkt, så har takket nej indtil jeg selv har født...

bliver da spændende med JM på mandag... husk at skriv hvad hun skønner og om alt er ok...

Det kan jeg godt forstå, at du har takket nej til - du har jo også selv en hel anden graviditet  Jeg skal nok lige skrive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.