Mave - snart ved vejs ende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

NoName

Lone H. skriver:

hehe ja det er lige det, bo ville jo have julie skulle komme den 29 marts og hun kom først 12 dage senere

men jesper har fødselsdag li omkring din termin ikk ?

jo han har 3 dage før min termin...

så hun må meget gerne komme før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

LRJ

noname skriver:

jo han har 3 dage før min termin...

så hun må meget gerne komme før tid

mente jeg nok så skal hun helst komme inden, hun skal have sin egen fødselsdag !

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Lone H. skriver:

mente jeg nok så skal hun helst komme inden, hun skal have sin egen fødselsdag !

he he ja... nogen gode råd???

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

noname skriver:

Nu synes jeg den bliver mindre?????

ej det må være synsbedrag eller ønsketænkning...

Billeder fra idag hvor jeg er 34+1

Fin mave  er selv 35 +... tror du ikke at du føler den bliver mindre fordi den synker?

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Tanja78 skriver:

Fin mave  er selv 35 +... tror du ikke at du føler den bliver mindre fordi den synker?

jo det tror jeg, sammenligner jeg med sidste billede, så er den ikke blevet større, men den sidder lavere...

Er din også sunket ned nu???

Anmeld

18. juni 2010

LRJ

noname skriver:

he he ja... nogen gode råd???

Jeg valgte at slappe helt af til sidst hun ville jo komme uanset hva senest på terminen (da jeg ville blive sat i gang der), og den dag jeg valgte at acceptere det, det var den dag jeg fik veerne så det er mit bedste råd, at du slapper Helt af

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Lone H. skriver:

Jeg valgte at slappe helt af til sidst hun ville jo komme uanset hva senest på terminen (da jeg ville blive sat i gang der), og den dag jeg valgte at acceptere det, det var den dag jeg fik veerne så det er mit bedste råd, at du slapper Helt af

Griner... synes ikke jeg laver andet end at slappe af...

hilsen hende som stadig sidder i sofaen uden af have fået kluns på endnu...

Anmeld

18. juni 2010

XXSS

noname skriver:

jo det tror jeg, sammenligner jeg med sidste billede, så er den ikke blevet større, men den sidder lavere...

Er din også sunket ned nu???

Lige præcis, mere luft foroven arghh dejligt  Den er sunket rigtig meget og har faktisk været det længe. ved ikke om det er pga at jeg får to børn forholdsvis hurtigt i rap. Min lille er 17 mdr, så maven tyngder nok bare mere denne gang ellers så er det en enorm baby  Skal til jordmoder på mandag er spændt på vægten, tror den er stor.

Anmeld

18. juni 2010

LRJ

noname skriver:

Griner... synes ikke jeg laver andet end at slappe af...

hilsen hende som stadig sidder i sofaen uden af have fået kluns på endnu...

hehe nej så må vi bare komme forbi igen, så kan du slappe lidt mere af med selvskab

Anmeld

18. juni 2010

NoName

Lone H. skriver:

hehe nej så må vi bare komme forbi igen, så kan du slappe lidt mere af med selvskab

Ja da... i skal være velkommen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.