Ja det blev vi ikke en skid klogere af. Hende skolepsykologen driver mig til vanvid.
De test hun havde taget på Marc viste at han er en normal begavet dreng, der skal have tid og ro til at lave opgaver.......Ja det vidste vi jo godt, og havde fortalt hende at det ikke var der problemet lå.... men at det er i samvær med andre at hans store problem ligger....
Skoleinspektøren foreslog en tur omkring børnepsykriatrisk afdeling, men det fandt psykologen absolut unødvendigt..
Hans kommende klasselærer fik forslag til de ting hun kunne gøre for at gøre hans skolestart overkommelig, og så skal vi mødes igen, midt i september, for at høre hvordan det går med ham.
Vi ved også at skolebussen er for stor en mundfuld for ham, men det er vores problem, magter han det ikke må vi finde andet alternativ. Jeg kan køre ham den første tid, men efter 14 dage skal vi så forsøge at sende ham med bussen, hvis det ikke fungere må jeg køre ham igen, men hvordan søren skal vi klare det når jeg finder et job, vi har godt nok ikke penge til at sende ham med taxa.......
Nej der er godt nok mange problemer i vente, men vi må jo tage det som det kommer.
Lisbeth den frustrede.........8(
Anmeld