Update fra mødet om Marc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

mor til en del

Ja det blev vi ikke en skid klogere af. Hende skolepsykologen driver mig til vanvid.

De test hun havde taget på Marc viste at han er en normal begavet dreng, der skal have tid og ro til at lave opgaver.......Ja det vidste vi jo godt, og havde fortalt hende at det ikke var der problemet lå.... men at det er i samvær med andre at hans store problem ligger....

Skoleinspektøren foreslog en tur omkring børnepsykriatrisk afdeling, men det fandt psykologen absolut unødvendigt..

Hans kommende klasselærer fik forslag til de ting hun kunne gøre for at gøre hans skolestart overkommelig, og så skal vi mødes igen, midt i september, for at høre hvordan det går med ham.

Vi ved også at skolebussen er for stor en mundfuld for ham, men det er vores problem, magter han det ikke må vi finde andet alternativ. Jeg kan køre ham den første tid, men efter 14 dage skal vi så forsøge at sende ham med bussen, hvis det ikke fungere må jeg køre ham igen, men hvordan søren skal vi klare det når jeg finder et job, vi har godt nok ikke penge til at sende ham med taxa.......
Nej der er godt nok mange problemer i vente, men vi må jo tage det som det kommer.

Lisbeth den frustrede.........8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Joan ( Smallie )

Øv altså

Sjovt som der bare skal et menneske til for at sætte en stopper for det hele.

De må da kunne gøre noget mere for jer. Kan sku godt forstå du er frustrede.

Og det gør det jo overhovedet ikke nemmer for dig at gå ud og finde et job når du alligevel ikke rigtig ved hvad der skal ske andet end at se tiden an.

Føler med jer lisbeth og håber i finder ud af det for det andet er da slet ikke til at holde til.

(H) Joan som håber i får en god weekend

Anmeld

20. juni 2008

Ny mor

Åh, hvor fusstrende, Lisbeth.......i må jo så se tiden an og ellers banke i bordet igen, hvis det slet ikke går!!! Æv...
Knus Birgitte

Anmeld

20. juni 2008

Juniors mor

Øv hvor er det frustrerende for jer, at der ikke bliver taget hånd om jeres drengs situation. Det er jo trods alt jer der kender ham bedst, og hvis i vurderer, at han har brug for mere eller andet hjælp end i bliver tilbudt, er det da super frustrerende -øv!
Det kan være svært at komme igennem med sine krav i hele det system i står overfor, men hvis i efter hans skolestart stadig vurderer, at der ikke bliver gjort nok for jeres søn, må i banke endnu hårdere i bordet. Træls med sådanne problemer, det koster så meget energi.....
Håber det bedste for Marc.
Kh
Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.