Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Anonym trådstarter

Er det dumt at købe en brugt barnevogn , det er mit første barn og vil gerne købe det bedste af det bedste.

Men nogen af de dyre som er så flotte er billig brugt men stadig en sjat penge ?

Hvad synes i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

L-Mortil3

Ork ja SAGTENS, de nymoderne brugte vogne, der kan man jo vaske det meste, så en ny madras i så er den så god som ny

Det kan man SAGTENS gøre med god samvittighed!!

Anmeld

16. juni 2010

Valle81

Anonym skriver:

Er det dumt at købe en brugt barnevogn , det er mit første barn og vil gerne købe det bedste af det bedste.

Men nogen af de dyre som er så flotte er billig brugt men stadig en sjat penge ?

Hvad synes i ?

Nej bestemt ikke:0)

Det er sku klogt:0) Der findes så mange flotte velholdte og billege barnevogne:0)

Barnet er ligeglad :0)

Jeg har selv købt brugt to gange og har været meget meget tilfreds:0) Her er den vi sidst har købt som vi har givet 800 kroner for:0)

Anmeld

16. juni 2010

K&S

Nej, jeg synes bestemt ikke, det er dumt at købe en brugt barnevogn - jeg ville synes, det var dumt at købe en ny (dyr) barnevogn, man ikke havde råd til  jeg tror ikke baby går så højt op i om vogne er ny eller brugt...!

Anmeld

16. juni 2010

LIZO

der er mange super tilbud på brugte barnevogne.. mange bedste forældre køber og sælger dem nogle år efter og de er ikke brugt længe.. du kan evt købe ny madras til.. så den jo lige så fin

vi købte en brugt klapvogn til liam da han var 6 måneder. hun kostet 3500 for ny. vi gav 2100 for den.. den var brugt 1 uge på en ferie. men de synes det var for besværligt med 2 klapvogne og ville hellere ha en tvilling.. her 4 år efter bruger vi den stadig til lillesøster. er glad for den..

jeg kunne godt finde på at købe en ny brugt klapvogn til zoey.. der er mange penge at sparer..

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Det er rigtig nok, og dem jeg har kigget på har højst været brugt af et barn. men tænkt bare om det var for dårligt af mig og købe en brugt

Anmeld

16. juni 2010

Valle81

Denne her har jeg også kigget på 758475824375 gange  - den er så lækker:0)

https://www.baby.dk/debat/49202pi1/barnevogne/saelges--basson-grande-barnevogn.aspx

Og nej det er ikke for dårligt at købe brugt.

Jeg synes faktisk at det er lidt "svineri" at der købes så mange sprit nye vogne, når der findes så meget godt brugt:0)

Anmeld

16. juni 2010

Anonym trådstarter

Er der noget man skal være mere OBS på når man køber brugt barnvogn?

Anmeld

16. juni 2010

Low

Anonym skriver:

Hvad synes i ?

Jeg synes at man skal sparre hvor man kan sparre . jeg har en veninde som har købt en brugt barnevogn til 1500kr. Jeg har selv fået en brugt barnevogn af min mors venner gratis. men hvis du gerne vil have noget nyt men billigt så har babysam barnevogne til ca. 1500 - 2000kr. Dem kan man ikke finde på hjemme siden men jeg har det det i deres katalog og inde i butikken og det er en fin nok barnevogn. den er slet ikke grim eller har underlige motiver. Den jeg så var bare sort

Anmeld

16. juni 2010

L.J.L

Jeg sværger også til brugt, jeg er sgu for nærrig til at give flere tusinder på en spritny barnevogn når man kan købe dem til langt under det halve brugt!

Vi har lige købt Lauritz's anden barnevogn også brugt og den er helt fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.