Sælges - Basson Grande Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.517 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. maj 2010

KarinaIda

Hej.

Jeg har en brun/stribet Basson Grande barnevogn til salg. Den er fra slutningen af august 08, har været brugt til 1 barn, ikke falmet, kommer fra et ikke ryger hjem, har stået indenfor med regnslag over, når den ikke har været brugt. Lift og pusletaske som passer til følger også med.
Der følger myggenet, regnslag, stof til afskærmning for sol med, og så har den også en varekurv.

Skriv hvis der er mere I vil vide!!

Pris 3500.-

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2010

KarinaIda

15. maj 2010

KarinaIda

I er også velkomne til og komme med et bud evt...

Anmeld

19. maj 2010

klude

Hvor henne i verdenen bor du

Anmeld

19. maj 2010

KarinaIda

klude skriver:

Ørbæk på fyn..

Anmeld

19. maj 2010

KarinaIda

klude skriver:

Men har forældre der engang imellem tager til sjælland da de har familie derover!

Anmeld

22. maj 2010

klude

jeg bor på sjælland, men skal lige tale med min bedre halvdel hvad han syntes om vognen

Anmeld

22. maj 2010

KarinaIda

klude skriver:

jeg bor på sjælland, men skal lige tale med min bedre halvdel hvad han syntes om vognen

Okay... bare iorden.

Anmeld

22. maj 2010

fit_fys

En virkelig flot barnevogn... både til drenge og piger Hvoran er din oplevelse af/med den?

Har den nogle fejl?

Tine

Anmeld

23. maj 2010

KarinaIda

T.K. skriver:

En virkelig flot barnevogn... både til drenge og piger Hvoran er din oplevelse af/med den?

Har den nogle fejl?

Tine

Min oplevelse med den er super god. Jeg var super glad for den, i den tid vi brugte den. Og her ved os er den brugt til en pige!!
Den har aldrig nogen sinde være punkteret i den tid vi har haft den, den står som "ny" da den aldrig har været med i dp eller noget, og stort set kun er brugt i hendes første tid og så i weekenderne til middagslur herhjemme. Liften er kun blevet brugt 3 mdr og pusletasken er sammelagt brugt 1 mdr, da vi derefter gik over til en anden taske.
Og så har den det mest lækre og blødeste stof indvendig, med små motiver(mener det er bamser).

Ang fejler, jeg kan ingen finde på den, og der har heller aldrig været noget galt med den mens vi har brugt den...

Er du interesseret i den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.