i fatter slet ikke hvor meget jeg glæder mig til i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Loggidut

det bliver bare så godt at gen-se, og se jer alle sammen.

altså, jeg syntes godt nok det er utroligt sådan noget her kan stables på benene hele 2 gange!

og til alle jer der ikke skal med...Jeg håber inderligt i vil overveje at være med næste gang, for selv om nogen af os mødes, så betyder det ikke vi er mere sammentømret!

Men det kan Tut, Hunni, og Siber jo så fortælle jer om når de kommer fra festen, altså om de følte sig skubbet uden for.

men jeg glæder mig...alt for vildt!

nu vil jeg vandre på bytur med min veninde, og overlade senariet til mine svigerforældre...mens jeg glor på brudekjoler!

(ikke lige nogle butikker jeg har for vane at gebærde mig i!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

ka li ja

iihh go tur slogs(L)

ja jeg glæder mig også helt tosset!!!!! det blir fantastisk:D8D(H)

glæder mig især også til at møde hunni, siber og tutter!!! wuuhuuuu(L)

Anmeld

20. juni 2008

Siber

go jagt - jeg har jo lige været der:P

jeg glæder mig også til at se jer tøser

som min mand sage, det er jo ligesom at tage på blinddate8D

Knus Siber

Anmeld

20. juni 2008

Loggidut

hov, ja og tillykke med dig da Siber, nu har jeg forsøgt at få det sagt 100 gange...

havde i en dejlig dag...og hvad hedder fruen så nu?

og hvordan gør man egentlig med kørekort og alt det når man har fået nyt navn???

Anmeld

20. juni 2008

Helle30

Du kan godt vælge at skifte det hele ud Sloggi, men det koster jo. Jeg har ikke skiftet noget ud. Skriver bare Jørgensen (gl. navn) som underskrift på dankortkvitt. Og husk så lige EN ting: Hvis du bestiller en flyrejse, så book den under det navn, der står i dit pas. I min glæde over at være blevet gift, bookede jeg fly til Paris i mit nye navn. Vi var s'gu nær aldrig kommet hjem du8(. De måtte ringe til både konsulat og folkeregister og alt muligt. Det var ikke nok, at jeg kunne vise mit nye sygesikr. kort. Nej, der skulle faxes fra myndigheder i DK, at jeg eksisterer og at jeg har skiftet navn. Så husk lige det! - Helle - og hvad laver jeg hér, når jeg har alt muligt jeg skal nå - og isterninger - pyyyh

Anmeld

20. juni 2008

Tut

Loggidut skriver:

det bliver bare så godt at gen-se, og se jer alle sammen.

altså, jeg syntes godt nok det er utroligt sådan noget her kan stables på benene hele 2 gange!

og til alle jer der ikke skal med...Jeg håber inderligt i vil overveje at være med næste gang, for selv om nogen af os mødes, så betyder det ikke vi er mere sammentømret!

Men det kan Tut, Hunni, og Siber jo så fortælle jer om når de kommer fra festen, altså om de følte sig skubbet uden for.
men jeg glæder mig...alt for vildt!

nu vil jeg vandre på bytur med min veninde, og overlade senariet til mine svigerforældre...mens jeg glor på brudekjoler!

(ikke lige nogle butikker jeg har for vane at gebærde mig i!)

Jeg skubber da bare igen, så jeg kommer ind :D

Jeg tror nu at i er meget søde alle sammen :D

ihhhh, tænk at om 24 timer, så er i sikkert pisse stive halvdelen af jer og vi hygger MAX!!!!!! :D

Anmeld

20. juni 2008

Hyner

Jæ vil os mæ!!!!
Snøft hulk hulk.

Anmeld

20. juni 2008

Tynen

Buhuu!!
Jer og jeres fest!
Er totalt misundelig :)

Anmeld

20. juni 2008

Siber

Loggidut skriver:

hov, ja og tillykke med dig da Siber, nu har jeg forsøgt at få det sagt 100 gange...

havde i en dejlig dag...og hvad hedder fruen så nu?

og hvordan gør man egentlig med kørekort og alt det når man har fået nyt navn???

ja vi havde en fantastisk dag, en dag jeg aldrig glemmer!
Ja jeg hed Gulstad før, og for 2 år siden blev vi gift på rådhuset i hemmelighed, for at få styr på tingene. Den gang fik jeg nyt efternavn. Denne gang var det kirkelig velsignelse, og fest med venner og familie, og hedder stadigvæk Gjendal:D
øh kørekort har jeg ikke lige tænkt over, men det er ændret på sygesikrign og dankort! Men for dælen det tog lang tid at huske jeg hedder Gjendal nu, jeg kommer tit og ofte til at skrive og sige gulstad

knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.