synes lige jeg ville vise dette :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

tb

Patrick07 skriver:

Årh gider du have alt det besvær?? og koster det ikke rimelig mange penge og sende så lidt.. eller er det bare noget jeg tror

det kommer vist bare til at koste et frimærke på 6,50.. det overlever jeg vist nok  det er nu ikke det store besvær.. men nu må vi så os se hvornår i skal mødes igen med aalborg gruppen.. kunne jo være jeg dukkede op der  men hvis du gerne snart lige så stille ville starte med klippe/klistrer, så sender jeg det bare.. ingen problem i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

det kommer vist bare til at koste et frimærke på 6,50.. det overlever jeg vist nok  det er nu ikke det store besvær.. men nu må vi så os se hvornår i skal mødes igen med aalborg gruppen.. kunne jo være jeg dukkede op der  men hvis du gerne snart lige så stille ville starte med klippe/klistrer, så sender jeg det bare.. ingen problem i det..

Oki jamen tusind tak.. så sender jeg lige en PB med min adresse.. det ville være helt kanon ja også må vi sørge for at det bliver mens der er godt vejr og inden alt for længe hehe..

Anmeld

16. juni 2010

tb

Patrick07 skriver:

Oki jamen tusind tak.. så sender jeg lige en PB med min adresse.. det ville være helt kanon ja også må vi sørge for at det bliver mens der er godt vejr og inden alt for længe hehe..

jeps  

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

jeps  

Så er der sendt en PB afsted til dig..

Anmeld

16. juni 2010

Pige2009

Nice

Anmeld

16. juni 2010

Karo

Hvor er de bare fine

Anmeld

16. juni 2010

tb

tak tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.