synes lige jeg ville vise dette :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

tb

Så er jeg ved at være færdig med at lave inbydelser til barnedåben.. Er jo godt nok lidt tidligt ude, men ventetiden skulle jo gå med noget  har os fået lavet nogle af bordkortene. Vil ikke lave det helt vilde af dem endnu, da jeg ikke gider lave for mange

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Patrick07

Ej hvor er de altså bare SUPER fine

Anmeld

16. juni 2010

tb

Patrick07 skriver:

Ej hvor er de altså bare SUPER fine

tak tak  er os lidt stolt over min kreativitet.. hehe..

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

tak tak  er os lidt stolt over min kreativitet.. hehe..

Tror du ikke man evt også kunne lave dem med blå bjørne også skifte kjolen ud med et par shorts ?? kunne nemlig godt overveje og lave sådan noget til vores bølles barnedåb selv om der godt nok er noget tid til

Anmeld

16. juni 2010

tb

Patrick07 skriver:

Tror du ikke man evt også kunne lave dem med blå bjørne også skifte kjolen ud med et par shorts ?? kunne nemlig godt overveje og lave sådan noget til vores bølles barnedåb selv om der godt nok er noget tid til

jo det kunne man da godt... eller give ham en lille smækbuks på

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

jo det kunne man da godt... eller give ham en lille smækbuks på

Årh ja den havde jeg ikke lige tænkt på den der hehe.. super god ide hvordan kom du dog på ideen til dem ?? og hvor fandt du "Opskriften"??

Anmeld

16. juni 2010

tb

Patrick07 skriver:

Årh ja den havde jeg ikke lige tænkt på den der hehe.. super god ide hvordan kom du dog på ideen til dem ?? og hvor fandt du "Opskriften"??

min svigermor havde en bog de var i  kan da godt sende dig skabelonerne, hvis du er interesseret.. så må du jo bare selv designe bukserne  jeg tilføjer dig lige på min venneliste.. vi bor jo ikke så langt fra hinanden.. ville os sindssygt gerne have været med i Zoo den 25. men som du jo kan se har jeg termin om 4 dage  så det må blive næste gang..

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

min svigermor havde en bog de var i  kan da godt sende dig skabelonerne, hvis du er interesseret.. så må du jo bare selv designe bukserne  jeg tilføjer dig lige på min venneliste.. vi bor jo ikke så langt fra hinanden.. ville os sindssygt gerne have været med i Zoo den 25. men som du jo kan se har jeg termin om 4 dage  så det må blive næste gang..

Årh pinligt  det havde jeg slet ikke set.. Jamen så må lille bebs meget meget gerne komme ud så vi er en helt masse der kan nå og nyde ny lille bebs d. 25.. hvis du self. orker at tage med..

Årh du må meget meget gerne sende det til mig hvis du giver.. så er du da bare en skat  mange tak

Anmeld

16. juni 2010

tb

Patrick07 skriver:

Årh pinligt  det havde jeg slet ikke set.. Jamen så må lille bebs meget meget gerne komme ud så vi er en helt masse der kan nå og nyde ny lille bebs d. 25.. hvis du self. orker at tage med..

Årh du må meget meget gerne sende det til mig hvis du giver.. så er du da bare en skat  mange tak

det ser vi da bare lige på  jeg er ikke så gode venner med vores scanner, men jeg ved ikke hvordan du har det med at jeg får din adresse.. så sender jeg det dertil.. regner med jeg tegner skabelonerne over på et stykke pap.. så kan du jo selv klippe dem ud og rette i dem hvis det er  så bare skriv en privat besked når det er..

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

tb skriver:

det ser vi da bare lige på  jeg er ikke så gode venner med vores scanner, men jeg ved ikke hvordan du har det med at jeg får din adresse.. så sender jeg det dertil.. regner med jeg tegner skabelonerne over på et stykke pap.. så kan du jo selv klippe dem ud og rette i dem hvis det er  så bare skriv en privat besked når det er..

Årh gider du have alt det besvær?? og koster det ikke rimelig mange penge og sende så lidt.. eller er det bare noget jeg tror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.