arghhh jeg blir vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Corn

Jeg har iøvrigt været så træt af dumme kommentarer og tænkt ved mig selv, at sådan vil jeg ikke være...

Så når jeg har mødtes med gravide, har jeg ikke lagt skjul på, at de i mine øjne er fantastisk smukke og når jeg ikke selv har haft mave på (lyder som om jeg er gravid hele tiden) udtrykt min dybe misundelse over deres mave.

For helt ærlig, så er det da bare en hamrende stor opgave, sådan en gravid slæber rundt på...

Så husk det nu, især når I har født

Ros alle de smukke gravide I møder på jeres vej, de og deres kroppe arbejder på højtryk for at gro fantastiske babyer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

NoName

Macaab skriver:

Jeg har iøvrigt været så træt af dumme kommentarer og tænkt ved mig selv, at sådan vil jeg ikke være...

Så når jeg har mødtes med gravide, har jeg ikke lagt skjul på, at de i mine øjne er fantastisk smukke og når jeg ikke selv har haft mave på (lyder som om jeg er gravid hele tiden) udtrykt min dybe misundelse over deres mave.

For helt ærlig, så er det da bare en hamrende stor opgave, sådan en gravid slæber rundt på...

Så husk det nu, især når I har født

Ros alle de smukke gravide I møder på jeres vej, de og deres kroppe arbejder på højtryk for at gro fantastiske babyer...

Nu du siger det, så for et par år siden da min veninde var højgravid røg det tankeløst ud af min mund heeeiiii tykke....

ihhhh hvor har jeg bare ekstrem dårlig samvittighed idag over det...

jeg gør det ALDRIG MERE... nu har jeg jo prøvet det på egen krop

min lillebror (på 27) ælsker min mave, han går og aer den, og siger han glæder sig til at blive onkel (han har selv 3 børn)... synes det er lidt sødt...

Anmeld

18. juni 2010

Corn

noname skriver:

Nu du siger det, så for et par år siden da min veninde var højgravid røg det tankeløst ud af min mund heeeiiii tykke....

ihhhh hvor har jeg bare ekstrem dårlig samvittighed idag over det...

jeg gør det ALDRIG MERE... nu har jeg jo prøvet det på egen krop

min lillebror (på 27) ælsker min mave, han går og aer den, og siger han glæder sig til at blive onkel (han har selv 3 børn)... synes det er lidt sødt...

Sådan dér lillebror... Sådan burde alle gravide nemlig behandles...

Jeg synes selv jeg er god til det... Af skade bliver man klog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.