arghhh jeg blir vanvittig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

NoName

Hej tykke,

Har du ikke lagt dig lidt ud?

Du er sørme blevet rund siden sidst hva???

du får da noget af en opgave når du har født, med alt det du skal smide igen???

har du ikke taget lidt rigeligt på???

Ja, og der er flere hvor de kommer fra.... kan man da ikke få bare en positiv kommentar med på vejen??? Ja jeg ved sQ da godt jeg er tyk og alt det andet... men jeg gror faktisk en baby, så jeg må godt se sådan ud...

trængte lige til at få luft, men det er vel ikke kun mig det får de kommentarer med på vejen uanset hvor man bevæger sig hen???

Majken 34+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

FrkLarsen

Hej søde.

NEJ du er ikke den eneste der får de kommentare smidt i hovedet hvorend man er henne af i landet!!

At bage på en baby skal ikke være let og man skal jo ikke tabe sig! 

Suk, nogen mennesker kan bare ikke lukke munden i ordentlig tid!

Lige en sød kommentar til dig: DU ER SMÆKKER'LÆKKER SOM GRAVID! 

endnu en smækker'lækker gravid  

Anmeld

16. juni 2010

Corn

jeg har de sidste par måneder fået at vide: Nu er godt nok ved at være op over, hva!!!

NEJ...

Anmeld

16. juni 2010

Risen

noname skriver:

Hej tykke,

Ja, og der er flere hvor de kommer fra.... kan man da ikke få bare en positiv kommentar med på vejen??? Ja jeg ved sQ da godt jeg er tyk og alt det andet... men jeg gror faktisk en baby, så jeg må godt se sådan ud...

trængte lige til at få luft, men det er vel ikke kun mig det får de kommentarer med på vejen uanset hvor man bevæger sig hen???

Majken 34+0

Øv hvor jeg kender det.. Folk med deres latterlige kommentarer og særrettigheder..  Men søde søde du er fandme ikke tyk du er gravid og har sådan en flot mave at jeg er misundelig .. !

Anmeld

17. juni 2010

NoName

Risen skriver:

Øv hvor jeg kender det.. Folk med deres latterlige kommentarer og særrettigheder..  Men søde søde du er fandme ikke tyk du er gravid og har sådan en flot mave at jeg er misundelig .. !

Er du misundelig???? Nej nej, du har en flot mave...

Smiler... Det blir vi vist aldrig enige om...

Vi er begge to gravide, vi må godt være lidt rundere end normalt, og vi ser pisse godt ud...

Knus (og ve støv sendt afsted til dig)

Anmeld

17. juni 2010

Anne85

noname skriver:

Hej tykke,

Majken 34+0

kender det  Og JA jeg har taget lige rigeligt på... og NEJ jeg synes squ heller ikke selv det er kønt. MEN jeg tog præcis lige så meget på sidst... ud kom den sundeste, dejligste dreng... og jeg synes squ helt ærligt ikke der gik mange måneder før jeg var ganske anstændig at kigge på igen  Så selvom det fandme ik er sjovt, så prøver jeg at tænke på at det åbenbart er en normal vægtøgning for MIG under en graviditet... og jeg skal nok blive smækker lækker igen  Og når folk kommer med deres latterlige kommentarer så fyrer jeg bare en lige så latterlig kommentar tilbage i hovedet på dem.

Syntes faktisk det var værst i midten af graviditeten... jeg blev hurtigt stor og fik tonsvis af kommentarer med "nøj du ender med at blive kæmpe" og bla bla bla... men hva - hvis bare der kommer en sund pige ud af det så lytter jeg gerne til alt deres lort

Anmeld

17. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

kender det  Og JA jeg har taget lige rigeligt på... og NEJ jeg synes squ heller ikke selv det er kønt. MEN jeg tog præcis lige så meget på sidst... ud kom den sundeste, dejligste dreng... og jeg synes squ helt ærligt ikke der gik mange måneder før jeg var ganske anstændig at kigge på igen  Så selvom det fandme ik er sjovt, så prøver jeg at tænke på at det åbenbart er en normal vægtøgning for MIG under en graviditet... og jeg skal nok blive smækker lækker igen  Og når folk kommer med deres latterlige kommentarer så fyrer jeg bare en lige så latterlig kommentar tilbage i hovedet på dem.

Syntes faktisk det var værst i midten af graviditeten... jeg blev hurtigt stor og fik tonsvis af kommentarer med "nøj du ender med at blive kæmpe" og bla bla bla... men hva - hvis bare der kommer en sund pige ud af det så lytter jeg gerne til alt deres lort

Åhh hvor jeg dog gerne ville være opfindsom nok til at kunne finde på en ligeså rammende modkommentar til returnere når folk kommer med deres tankeløse kommentarer...

men men... jeg bider det bare i mig og konvcenterer mig om at gro lille pigen færdig... og det er hun jo meget snart...

Anmeld

17. juni 2010

3xM

aj hvor ledt sagt af folk altså  

det kan man ikke være bekendt alle graviditeter er jo ikke ens og nogle tager bare mere på sådan er det...

jeg tog 20 kg på ved Marcus men denne gang kun 4 så ikke engang ens egen krop kan man regne med

Anmeld

17. juni 2010

Anne85

man er nok lidt sensitiv som gravid.... måske man kun fokuserer på når folk siger noget grimt? Kom til at tænke over det idag da jeg sad ved frisøren - hun gik helt amok da hun så mig (det er måske tre måneder siden jeg sidst blev klippet så maven er jo vokset en del)... "neeeej hvor er du fin", "ihh hvor sidder den flot på dig" osv... men jeg tænkte instinktivt bare "ja ja, det siger du bare for at være sød". Måske man sku være bedre til at tage imod de positive meldinger. Da jeg bagefter stod i inspiration prøvede jeg derfor faktisk at tage imod de søde ord da ekspedienten sagde "ih hvor en fin mave du har" og spurgte ind til hvornår jeg havde termin osv

Anmeld

17. juni 2010

NoName

Anne85 skriver:

man er nok lidt sensitiv som gravid.... måske man kun fokuserer på når folk siger noget grimt? Kom til at tænke over det idag da jeg sad ved frisøren - hun gik helt amok da hun så mig (det er måske tre måneder siden jeg sidst blev klippet så maven er jo vokset en del)... "neeeej hvor er du fin", "ihh hvor sidder den flot på dig" osv... men jeg tænkte instinktivt bare "ja ja, det siger du bare for at være sød". Måske man sku være bedre til at tage imod de positive meldinger. Da jeg bagefter stod i inspiration prøvede jeg derfor faktisk at tage imod de søde ord da ekspedienten sagde "ih hvor en fin mave du har" og spurgte ind til hvornår jeg havde termin osv

Du har helt ret, man fokuserer nok mere på det negative... Men det er altså de negative kommentarer der er flest af...

Jeg bliver så glad når nogen kommer med en positiv kommentar, fordi der bare er så langt imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.