Hva pokker gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

LouiseNielsen

lærkes_mor skriver:

Jeg ville prøve at skære ned på mad,eller på hvor ofte han får det...

Ammede min datter og da hun var et par mdr ku hun også spise hver time / hver anden.... fik afvide af sundhedsp. at fordi hun ikke var ældre kunne hun kun mærke at maven gjøre vrøvl og hun derfor måtte være sulten og hun derfor ville ha mad.... Men hun havde egentlig ondt i maven fordi hun fik for meget mad...... så jeg sku være hård et par dage og bestemme hvornår hun sku ha mad og så blev det hurtigt meget bedre...

Min dreng fra 7 april i år får også flaske.... Han vejer 5,2 nu og spiser 6 gange i døgnet ca.... så han må få 150 ml pr gang. Min sundhedsp. siger dog det er vigtigt ikke at gå for meget op i det men mærke på ham hvor sulten han er og bruge det som en retninghslinie...

Hvor stor er din søn?

KJnus

Min søn vejer 6.5 kg og spiser 6-7 gange i døgnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Sara.

LouiseLarsen skriver:

Min søn vejer 6.5 kg og spiser 6-7 gange i døgnet

I følge den der måde man kan regne ud på hvor meget han skal ha og spise så skal han vel han en 170-180 ml pr gang så? Ved godt man ikk skal gå præcist efter regnestykket men der er alligevel lidt vej fra 180 til 250 ml

Mon han får for meget mad men tror han er sulten? ligesom min datter gjorde..... en ond cirkel.... mere mad --> mere ondt --> mere mad --> mere ondt osv osv

Anmeld

16. juni 2010

LouiseNielsen

Har lige snakket med min sundhedsplejerske, og vi blev enige om at gå over til at prøve Nan2 i stedet for.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.