Putte baby i seng for natten - hvordan gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

Mussen2

Fra de er 3 mdr begynder de at kunne genkende rutiner, så det er der man så småt kan begynde at indfører rutinerne, som senere vil gøre livet meget lettere.

Da vores datter var ca 3 mdr. begyndte vi konsekvent at lægge hende til ro kl 19. Indtyil da var det også riogtig sent inden hun sov. Vi havde bráre brug for voksentid og nyder det stadig helt vildt (hun er et år nu).

Vires datter kom på eget værelse da hun var 6 mdr. og det ligger på 1 sal. vi har derfor altid alarm på.

God fornøjelse, du vil takke dig selv for det senere hen.

Så det er bare i gang med rutinerne, børn ELSKER det genkendelige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Snuffler25

Det er dejligt at få så mange svar og ideer - tusind tak

Indtil videre har jeg taget en af ideerne til mig og det virker bare SÅ godt! - At lade Nicolaj sove med en stofble og på siden.. hold op hvor han har fået sig nogle gode lure med den stofble de sidste par dage - det har ellers for det meste været korte lure. Men nu sover han gode lange lure, for han ligger og putter med den stofble og jeg har så sat sutten i stofbleen, så falder den ik så nemt ud. Og skulle den det, er han flink til at få sutten igen og sove videre

Mht tidspunkt at putte i seng på, er det ikke lykkedes os at få det gjort tidligere end 21.30.. men det er fremskridt og vi prøver Prøver fortsat!

Han får også stofble om natten nu og det virker som om han rigtig godt kan lade det.. - øv her er det så bare lidt ærgerligt at man "ikke må" ligge sine børn på siden om natten pga fare for vuggedød... jeg syns det synd, for han elsker at ligge på siden - kender i det?

Anmeld

24. juni 2010

FruEllingsen

Marcus får mad i mellem 20-22, alt efter hvornår han er sulten ( han har ikke helt en fast spise rytme endnu) og så bliver han lagt i seng, og får lov til at falde i søvn der. og der går somregel ikke ret lang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.