Så behøver der heller ikke ske mere med Basse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Stumpen

Det er godt nok hård læsning... Stakkels lille mand.. Håber virkelig snart at han kan blive fri for det sk*** sygehus...

Stor til den tapre mor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Bamme

årh, den lille stakkel.

Og stakkels dig.

Håber I snart er ovre det, og kan nyde sommeren.

Anmeld

16. juni 2010

..

Det er jeg bare så ked af at læse, stakkels lille dreng

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

16. juni 2010

Lulle25

Åh den lille mand, håber snart der er bedring på vej for jer. Det er så synd når man er nødt til at holde dem for at gøre noget der bare gør afsindigt ondt, men når man ved det hjælper er man jo nødt til det

Rigtig god bedring med lille manden og sender jer mange positive tanker. Mange kram Louise

Anmeld

16. juni 2010

Muffinmus

øv øv øv..det er abre alderig sjovt at gøre noget de ikke synes er rart...synes sgu det er slemt nok at børste tænder på dem:-)

Så kan godt forstå du overhovedet ikke kan tåle det der. håber sørme ikke han skal under kniven, men skal han det er det jo i megét kort tid, heldigvis.

Anmeld

17. juni 2010

Millebasse

ivfmarie skriver:

Åhh hvor er det dog forskrækkeligt synd for jer, og ikke mindst den stakkels Bassemand!!

Jeg ved godt at denne tanke ikke hjælper dig: Men det er da godt at du er så meget inde i faget at du kan forholde dig bare en brøkdel proffesionelt overfor situationen! Tænk hvis det var en mor det ikke havde den viden og erfaring som du har!

Jeg ved godt at du er MOR i den her situation, og at du derved har ret til at "fraskrive alt sund fornuft", men alligevel - føler du ikke selv at du kan finde lidt styrke fordi det er tæt på dit fagområde?

Anyways, det er skide hamrende synd for den stakkels dreng, at han skal så gruelig meget igennem..

Jeg krydser fingre og håber på at forsnævringen snart fortager sig, og at Basse kan få lov til at slippe for flere trælse episoder.

Knus og tanker fra Marie

Jo, du har ret, det er en fordel at være inden for faget, men også samtidig en ulempe. Jeg vælger tit ikke at sige jeg er sygeplejerske, så jeg er sikker på at jeg får samme forklaring som alle andre.. Har desværre oplevet at ting ikke bliver fortalt eller at der bliver talt fagligt sprog, bare fordi man er sygeplejerske og så skal jeg sidde og oversætte for enten mine pårørende eller manden.. Og det er ikke hensigtsmæssigt..

Men lige i denne situation giver det mig faktisk en ro når jeg tænker over det.. Og især fordi jeg kender afdelingen og sygehuset så godt..

Tak for dine tanker

Anmeld

17. juni 2010

Millebasse

Tusind tak for jeres krammere og tanker piger!

Det varmer helt utroligt.

Kl. 11 idag skal vi til Kolding igen og så må vi se hvad de siger til det hele.. Bulen er stadig ikke hverken forsvundet eller blevet mindre..

Bastian har selv valgt at sove hos mormor og morfar i nat efter vi havde ham med i cirkus igår aftes. Kun ham, far og mor! Det var skønt at have Bastiantid og ikke tænke på buler, forsnævringer eller for den sags skyld mad!!

Anmeld

17. juni 2010

birgittemarie

Nej, hvor er det synd for jer! Det må være fuldstændigt frygteligt at skulle holde ham for at skylle og skulle til læge med ham igenigenigen.

NM har lige haft blærebetændelse og nogle gange måtte vi også holde hende for at få medicinen i hende og det var simpelthen så forfærdeligt og føltes absolut som et overgreb. Man føler virkelig, man traumatiserer dem alvorligt og man kan bare ikke gøre andet i sidste ende, når det skal gøres.

Og så er sådan en enkelt blærebetændelse jo vand imod alt det jeres lille Bassemand har været igennem med læger.

Stort knus, god bedring og mange tanker

Birgitte, som håber den bule bare forsvinder lige med det samme. Øv.

Anmeld

18. juni 2010

Nadi

Kæmpe KRAM 

Håber heller ikke han bliver ramt mere, den lille dreng! God bedring med ham.

Anmeld

18. juni 2010

Mary

Stort kram til jer alle sammen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.