Synes efterhånden min lille dreng har været nok igennem....
Han er fuldstændig panisk overfor sygehuse efterhånden og jeg forstår ham udemærket!
Mandag nat vågnede han af at Clara græd.. Han begyndte så at klage over at have ondt i sin tissemand.. Han tog sig i skridtet og skreg, det gjorde han turevis resten af natten og hele morgenen. Jeg fik lov til at kigge på og kunne se at den var rød i spidsen og havde en bule på siden, så ringede til lægen som gerne ville se os..
Bastian gik helt i baglås da han fandt ud af at vi skulle til lægen..
Jeg fik min mor til at komme og se efter Clara. Lægen undersøgte Bastian, som bare skreg helt vildt.. Han ringede direkte til Kolding Sygehus` Børnemodtagelse og så skulle vi køre derop med det samme.. Lægen kunne ikke sige hvad den bule Bastian har på siden af tissemanden er, men kun at han har en lille forhudsforsnævring..
Jeg ringede til min mand på arbejdet, kørte hjem til min mor, som blev nødt til at tage med os, da Clara ikke vil ta`flaske og vi anede jo ikke hvor længe vi skulle være væk.. Vi hentede min mand og kørte til Kolding. Bastian var heldigvis ved godt mod..
Da de i Børnemodtagelsen hørte hvor meget Bastian har vlret igennem, blev sygeplejersken helt trist.. Bastian blev undersøgt af en læge, mens han igen skreg helt panisk.. Hun kunne heller ikke sige hvad det var, men enten gik det væk af sig selv ellers ville det vokse... Hvis den ikke går væk, skal han videre til urologerne, som så vil tage stilling til om den skal skæres væk
Vi blev så sendt hjem med åben indlæggelse til imorgen, hvor vi skal derop igen. I mellemtiden skal vi skylde forhuden med saltvand to gange om dagen og jeg siger jer, det er SKRÆKKELIGT!!! Det er det værste jeg nogensinde har gjort.. Det er sådan et overgreb på ham, at jeg virkelig skal holde mig i skindet for ikke at tude hver gang vi gør det! Min mand skal holde ham, mens jeg stikker en sprøjte ind under forhuden og skylder.. Min mand kæmper virkelig for at holde ham fast og han føler det som sådan et magtangreb på Bastian, at han også har det vildt dårligt med det.....
Bulen er desværre ikke blevet mindre...
Synes efterhånden at livet er lidt for hårdt ved ham..
Camilla - en trist mor til Bassemanden...
Anmeld