Så behøver der heller ikke ske mere med Basse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Millebasse

Synes efterhånden min lille dreng har været nok igennem....

Han er fuldstændig panisk overfor sygehuse efterhånden og jeg forstår ham udemærket!

Mandag nat vågnede han af at Clara græd.. Han begyndte så at klage over at have ondt i sin tissemand.. Han tog sig i skridtet og skreg, det gjorde han turevis resten af natten og hele morgenen. Jeg fik lov til at kigge på og kunne se at den var rød i spidsen og havde en bule på siden, så ringede til lægen som gerne ville se os..

Bastian gik helt i baglås da han fandt ud af at vi skulle til lægen..  Jeg fik min mor til at komme og se efter Clara. Lægen undersøgte Bastian, som bare skreg helt vildt.. Han ringede direkte til Kolding Sygehus` Børnemodtagelse og så skulle vi køre derop med det samme.. Lægen kunne ikke sige hvad den bule Bastian har på siden af tissemanden er, men kun at han har en lille forhudsforsnævring..

Jeg ringede til min mand på arbejdet, kørte hjem til min mor, som blev nødt til at tage med os, da Clara ikke vil ta`flaske og vi anede jo ikke hvor længe vi skulle være væk.. Vi hentede min mand og kørte til Kolding. Bastian var heldigvis ved godt mod..

Da de i Børnemodtagelsen hørte hvor meget Bastian har vlret igennem, blev sygeplejersken helt trist.. Bastian blev undersøgt af en læge, mens han igen skreg helt panisk.. Hun kunne heller ikke sige hvad det var, men enten gik det væk af sig selv ellers ville det vokse... Hvis den ikke går væk, skal han videre til urologerne, som så vil tage stilling til om den skal skæres væk    Vi blev så sendt hjem med åben indlæggelse til imorgen, hvor vi skal derop igen. I mellemtiden skal vi skylde forhuden med saltvand to gange om dagen og jeg siger jer, det er SKRÆKKELIGT!!! Det er det værste jeg nogensinde har gjort.. Det er sådan et overgreb på ham, at jeg virkelig skal holde mig i skindet for ikke at tude hver gang vi gør det! Min mand skal holde ham, mens jeg stikker en sprøjte ind under forhuden og skylder.. Min mand kæmper virkelig for at holde ham fast og han føler det som sådan et magtangreb på Bastian, at han også har det vildt dårligt med det.....

Bulen er desværre ikke blevet mindre...

Synes efterhånden at livet er lidt for hårdt ved ham..

Camilla - en trist mor til Bassemanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

linemus

Hvor er det dog synd for ham Jeg har helt tårer i øjnene. Stakkels Bassemand. Og stakkels forældre, hvor må det gøre ondt helt ind i hjertet.

En masse knus og kram til jer. Håber snart han er tip top igen og ikke ramler ind i mere

Line

Anmeld

16. juni 2010

Kristina V

Puuuuuu det er jeg ked af at høre.. Det er ALDRIG sjovt når de små er syge.. Og ved mere end alt hvor svært det er når livet er så hårdt på de små..

Håber ikke det er så slemt at den ska skæres væk..

STORT herfra

Anmeld

16. juni 2010

Marco2

Åhh hvor er det dog trælst med det bette pus. Og det er så væmmeligt at skulle gøre noget imod deres vilje... puuhh..

Håber det kommer itl at gå bedre for ham og at "bulen" forvinder af sig selv.

AG

Anmeld

16. juni 2010

Millebasse

linemus skriver:

Hvor er det dog synd for ham Jeg har helt tårer i øjnene. Stakkels Bassemand. Og stakkels forældre, hvor må det gøre ondt helt ind i hjertet.

En masse knus og kram til jer. Håber snart han er tip top igen og ikke ramler ind i mere

Line

Tak

Det gør simpelthen bare så ondt.. Han skriger og prøver med alle hans kræfter at komme fri og så sender han bagefter et blik hvori det står printet "mor, hvorfor gør du det her imod mig?"..

Anmeld

16. juni 2010

Millebasse

Kristina V skriver:

Puuuuuu det er jeg ked af at høre.. Det er ALDRIG sjovt når de små er syge.. Og ved mere end alt hvor svært det er når livet er så hårdt på de små..

Håber ikke det er så slemt at den ska skæres væk..

STORT herfra

Tak

Hvis man da bare kunne tage smerterne for dem..

Anmeld

16. juni 2010

Millebasse

Marco2 skriver:

Åhh hvor er det dog trælst med det bette pus. Og det er så væmmeligt at skulle gøre noget imod deres vilje... puuhh..

Håber det kommer itl at gå bedre for ham og at "bulen" forvinder af sig selv.

AG

Tak..

Det håber vi også

Anmeld

16. juni 2010

Kaufie

Ååååh, stakkels Bastian...... Det er så svært når man ikke kan forklare dem at man gør det for deres eget bedste......

God bedring!

Anmeld

16. juni 2010

Susan1978

århhh ha det gør helt ondt på mig at læse..

håber så meget det snart går i orden.. og jeg kender godt det med at føle man laver overgreb, fra dengang hvor Emil havde så mange lungebetændelser - der skulle han både have maske og penicilin..

må det snart gå i sig selv.!!  og kram til jer.

Anmeld

16. juni 2010

ivfmarie

Åhh hvor er det dog forskrækkeligt synd for jer, og ikke mindst den stakkels Bassemand!!

Jeg ved godt at denne tanke ikke hjælper dig: Men det er da godt at du er så meget inde i faget at du kan forholde dig bare en brøkdel proffesionelt overfor situationen! Tænk hvis det var en mor det ikke havde den viden og erfaring som du har!

Jeg ved godt at du er MOR i den her situation, og at du derved har ret til at "fraskrive alt sund fornuft", men alligevel - føler du ikke selv at du kan finde lidt styrke fordi det er tæt på dit fagområde?

Anyways, det er skide hamrende synd for den stakkels dreng, at han skal så gruelig meget igennem..

Jeg krydser fingre og håber på at forsnævringen snart fortager sig, og at Basse kan få lov til at slippe for flere trælse episoder.

Knus og tanker fra Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.