Graviditet = Offentlig ejendom??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2010

Clisolka

Kan kun give jer ret i de kommentarer - så sjovt er det altså heller ikke, og slet ikke når de alle skal røre

Men ved I hvad jeg oplevede den anden dag, da jeg gik rundt i Holbæk Centrum med min kæreste??

Jeg mødte en veninde der trykkede så hårdt på maven, at det jog som en i h... ned i underlivet - hun trykkede og trykkede for at få lillepigen til at sparke, råbte som en gal igennem hele gågaden fordi min mave ikke ville sparke igen. Tja, det var i hvert fald ikke mig der blev til grin.

Men nøøøj, jeg var tosset - hvad f... bilder hun sig egentlig ind at trykke så hårdt. Jeg havde nogle plukveer om aftenen pga alt det moslen rundt.... Og det værste af det hele? Hun har selv prøvet at være gravid, så hun ved udemærket hvordan det føles...

Naah lige et surt opstød fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

LBK

Ja, jeg kunne simpelthen ikke lade være med at kommentere den, selvom jeg godt kunne se den var lidt gammel. Det var rart at læse om andre der reagerer på samme måde som jeg...

Jeg er også bare så træt af bedrevidende folk. Og tænk folk som jeg ikke kender og aldrig har set før kan finde på at stoppe

op for at kommentere eller eller spørge. Tænk at ens privatliv lige falder med 60% bare fordi man er gravid...  

Jeg glæder mig også som en sindsyg. Je har tolv uger tilbage. Det bliver så dejligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.