vin eller øl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

N&J

Jeg har svaret noget helt 3., og det er fordi jeg elsker specialøl, og det har meget lidt med øl at gøre... 

Elsker især de øl, der har et par år på bagen og har gæret videre i flasken.. uhmmm 

Men kan også lide både vin og alm. øl... og cider.. og alkohol, drikker bare ikke så meget mere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Sulajma

Noget helt 3. ... Hvis jeg skal vælge én så er det helt klart Mokaï - meeen Somersby, Rekorderlig og Tempt er også ganske godt!

Shaker er bare for sødt og man får sååå ondt i maven dagen efter!

Anmeld

16. juni 2010

Mira0911

Maise skriver:

liebfraumich eller piesporter?

Hehe har skrevet lidt længere inde i tråden hvad det er...

Oppenheimer Krötenbrunnen Spätlese..

Anmeld

16. juni 2010

Pia.

Hvis jeg skal vælge imellem vin og øl er det klart hvid vin - is kold hvidvin mmmm.... MEN, jeg er mest til de søde drikke - og skulle jeg vælge nu (jeg drikker ikke pt. pga. min kost omlægning) så blev det en iskold Mokai ... Den smager helt fantastisk og den er så lækker her i sommeren...

Anmeld

16. juni 2010

Maise

MoarJ skriver:

Hehe har skrevet lidt længere inde i tråden hvad det er...

Oppenheimer Krötenbrunnen Spätlese..

hmm nå ja det har du da også. har aldrig hørt om den. og den kan købes hvor??

Anmeld

16. juni 2010

Diana...

noget helt 3. jeg drikker slet ikke. 

Anmeld

16. juni 2010

Mira0911

Maise skriver:

hmm nå ja det har du da også. har aldrig hørt om den. og den kan købes hvor??

Kan købes over grænsen... :O)

Anmeld

16. juni 2010

JustAnotherName

Jeg vil altid foretrække en drink fremfor vin eller øl.
Men til maden synes jeg ikke det hører sig til at sidde med en "white russian"   Så der ville jeg nok nippe til et halvt glas rødvin.
Ellers er jeg afgjort mest til mousserende hvidvine - De dersens meget søde og dessert-agtige nogle ...uhmmm, DE er gode! 

Jeg har stemt " Noget 3."

Anmeld

16. juni 2010

otlitrom

Vin - uden tvivl! Jeg elsker et godt glas Merlot! Det er så hyggeligt, med stearinlys, snacks og et par gode flasker. Enten en aften efter grill eller om vinteren, når stormen raser. Jeg ELSKER vin. (Ok, det lyder mere eller mindre alkoholisk )

Jeg er ikke meget for øl. Skal det være, skal det være en mørk øl. Ottakringer fra Østrig, eller en god Guiness.

Anmeld

16. juni 2010

line melias mor

ELSKER en kold øl især i sommervarmen. ellers et godt glas hvidvin til hyggeaftenerne. rødvin til kød engang i mellem. champagne til festlige lejligheder( eller bare en tur hjem til min mor)

har en svaghed for irish coffee med masser af flødeskum uhmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.