vin eller øl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Plysbjørnen

Det er simpelt... Jeg drikker nemlig slet ikke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Mira0911

Tjuhl skriver:

woooooow! crazy navn

Ja det synes jeg nu også det er... Den smager fantastisk... Fandt lige en flaske i gemmeren...

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

altså...hvis vi lige ser bort fra denne gravide tilstand der har gjort mig til ædru alkoholiker, så er jeg mest til vin. almindelig øl er sådan lidt blaaaah, synes jeg, men en god Gambrinus sir jeg ikke nej til - dog kan jeg kun drikke 1 ellers danser jeg

men uuuuuhm...kold hvidvin på en sommeraften eller en rigtig fyldig rødvin til en god middag - SUK!

Samme her, på nær at jeg faktisk virkelig kan nyde en iskold carlsberg på en varm sommerdag... Men ellers er jeg mest til en fyldig chilensk merlot...

Anmeld

15. juni 2010

VIPpigen

Vil allerhelst have en øl. Og hold op hvor er den savnet her i varmen, og så en god fodboldkamp.... Eiii, så er man gravid når der er VM... Men kan også nyde et glas vin, eller noget helt 3... Dog ikke galliano hotshot... Den indholder kaffe---->>

Anmeld

15. juni 2010

oo

Rosa skriver:

Samme her, på nær at jeg faktisk virkelig kan nyde en iskold carlsberg på en varm sommerdag... Men ellers er jeg mest til en fyldig chilensk merlot...

og dén gælder både i vin- og mandeafdelingen

(sorry...bare det at jeg er i winkwinkwink humør siger noget om, at jeg burde være gået i seng for længst )

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Det er denne her Oppenheimer Krötenbrunnen spätlese...

arj, hvorfor kunne du ikke lige huske det i hovedet?

Anmeld

15. juni 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

arj, hvorfor kunne du ikke lige huske det i hovedet?

Hmm... Ikke lige noget jeg går og husker på...  Og tysk, det er bare en by i Rusland for mig...

Anmeld

15. juni 2010

4kløver

jeg har stemt noget 3.. kan ikke lig øl eller vin så folk syndes det er synd når vi er ude ved venner og hygge.. Bare en cola til mig.. men kan godt lig vodka med fanta exotic

Anmeld

15. juni 2010

trunte89

Er hverken til øl eller vin. eller alle de der cidere.

Men ellers er jeg vidst ikke så kræsen Har især en kæmpe svaghed for Malibu.

Anmeld

15. juni 2010

Maise

MoarJ skriver:

Nej ikke den... den bryder jeg mig ikke om...

liebfraumich eller piesporter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.