Hvornår fik i lavet kønsscanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Jo, den her er hvor vi har bestilt tid ved:

http://www.graviditetsscanning.dk/kbh/

Uhh, bliver bare sååå spændende

ja meget... hvornår har i tid der inde så..?

håber sådan a tjeg kan overtale manden.. hehe han har nemlig snakket om at han syntes lidt at det var spild af penge (men der troede vi også at de kostede 1200) hihi så kan være at jeg kan få ham overtalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja meget... hvornår har i tid der inde så..?

håber sådan a tjeg kan overtale manden.. hehe han har nemlig snakket om at han syntes lidt at det var spild af penge (men der troede vi også at de kostede 1200) hihi så kan være at jeg kan få ham overtalt..

Vi har fået tid til på tirsdag når jeg er præcis 17+0.

Vi havde heller ikke fået det lavet hvis det var meget dyrer, vi vil gerne have lavet 3D/4D senere, men syntes det er billigt nok for en kønsscanning, her i Vejle koster det også 800,- så er glad for jeg lige fandt den i kolding

Er sikker på du godt kan få overtalt manden, det er jo en oplevelse, og vildt at få at vide hvad den lille inde i maven bliver

Anmeld

24. juni 2010

vingummibamse

VIPpigen skriver:

Vi har fået tid til på tirsdag når jeg er præcis 17+0.

Vi havde heller ikke fået det lavet hvis det var meget dyrer, vi vil gerne have lavet 3D/4D senere, men syntes det er billigt nok for en kønsscanning, her i Vejle koster det også 800,- så er glad for jeg lige fandt den i kolding

Er sikker på du godt kan få overtalt manden, det er jo en oplevelse, og vildt at få at vide hvad den lille inde i maven bliver

ja det jo det...

har lige været der inde og kigge... vi kan ikke få tid før jeg er 18+0

med mindre de vil lave den hvor jeg er 16+6 ved ikke lige hvor meget en dag har at sige..

Anmeld

24. juni 2010

VIPpigen

vingummibamse skriver:

ja det jo det...

har lige været der inde og kigge... vi kan ikke få tid før jeg er 18+0

med mindre de vil lave den hvor jeg er 16+6 ved ikke lige hvor meget en dag har at sige..

Prøv at ring til dem, tror ikke det gør den store forskel. Jeg fik at vide at jeg skulle have en fyldt blære fordi det var så tidligt, men han mente godt de kunne se det der. Og altså en dag... hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.