Hvornår fik i lavet kønsscanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik i lavet kønsscanning???

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.261 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

VIPpigen

Er 15+0 og vil gerne vide hvad i fik ud af jeres kønsscanning da kæresten og jeg overvejer at få lavet en... Og kunne i stole på scanningen hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Anne85

VIPpigen skriver:

Er 15+0 og vil gerne vide hvad i fik ud af jeres kønsscanning da kæresten og jeg overvejer at få lavet en... Og kunne i stole på scanningen hihi

Uge 18 (altså 17+) med begge børn

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

VIPpigen skriver:

Vi fik lavet den i 16 fulde uger og der er ingen tvivl om det er en dreng. nu har vi fået lavet 3 d og det er stadig en dreng

Anmeld

15. juni 2010

Margorie

Vi får kun lavet en hvis de ikke kan/vil se det til MD. Så det bliver 20 +

Anmeld

15. juni 2010

Valle81

Er alt for nærrig og for lidt nysgerrig til at betale mig fra det, så vi spurgte til md scanning om hun kunne se køn:0)

Hun sagde dreng, og det blev det også:0)

Da jeg ventede min datter sagde de også pige til md scanning og det blev det også:0)

Anmeld

15. juni 2010

Low

Jeg ventede til MD scanning. Men man kan komme ud for at de ikke kan se hvad kønnet er eller at de ikke vil sige det. Vi var heldige at hun godt kunne se kønnet og hun ville fortælle det. hun spurgte faktisk om vi ville vide kønnet hvis hun kunne se det, det spurgte hun om inden hun scannede mig .

Jeg fik så en 3D scanning i uge 25 men det var fordi at jeg ville se vores dreng, så det var ikke fordi at vi ikke var sikre på kønnet.

Anmeld

15. juni 2010

LinLin

16+5 (altså FØR MD (hvor det blev bekræftet at det er en dreng )

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

VIPpigen skriver:

jeg fik det lavet 16+4, det er en uge siden og de kunne se det var en dreng..

Anmeld

15. juni 2010

NoName

VIPpigen skriver:

Har stemt ventede til MD, hvor vi fik af vide det var en muligvis (det vidste vi jo godt) så ringede til en skanningsklinik og fik en afbudstid samme aften.

(venter en pige)

NoName 33+6

Anmeld

15. juni 2010

JustAnotherName

Jeg stemte uge 17 ......men det hedder vel egentlig uge 18, da jeg var 17+3
Og igen i uge 27+ ......det var sådan en "pakke", hvor man sparede lidt penge, når man fik to skanninger.

Med vores første-fødte fik jeg kun én 3D-skanning, og det var i uge 29+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.