Astma...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2008

Jan9e D

Hej Heidimus

Undskyld mit lidt sene svar, men har lige været indlagt på hospitalet i 1 døgns tid.

Men mht det du spørger om ,så er det singular hun får x1, Spirocort x 1. og Airomir 2x2. Og jeg må indrømme at efter vi er påbegyndt på singular har hun ikke haft nogen anfald overhovedt, men jeg er spændt på at se hvad ham professeren siger her den 5/2

Kh Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2008

Heidi.

Hej Jannie...
Det er da helt i orden..
Det var vel ikke noget alvorligt(hvis jeg må spørge)...

Men hvis Singular, så skulle de have stor effekt på dem hvor de virker..
Så det håber jeg da de gør..

Knus Heidi

Anmeld

29. januar 2008

Jan9e D

Hej igen Heidi.

Nej det var ikke så alvorligt, men det var da noget af en forskrækkelse jeg fik.

Har jo længe haft hostet, været svimmel, sct, og i søndags blev det virkelig slemt så i går tog jeg til lægen, og på vej ind i konsulatatioinen, faldt jeg og besvimede. Såå det var lige en indlæggelse på et døgn.

Grunden til jeg besvimede er at jeg hoster og har svært ved at trække vejeret, og pga det, forværres min tilstand i hjertet som så medfører at jeg ikke fik helt så meget ilt til kroppen som jeg har brug for, som jo så gør at man besvimer. Men har slet ikke været svimmel eller utilpas i dag, men min ex beholder dog Mathine hjemme til i morgen, så jeg lige kan komme mig lidt mere inden hun kommer hjem i morgen.

KH Jannie

Anmeld

29. januar 2008

Heidi.

Ej det er jeg ked af at hører.. Jeg håber det er okay at jeg spurgte..
Men er det så fordi dit hjerte ikke er raskt at du ligefrem besvimer?? Heldigt at du var hos lægen da det skete..
Kan godt forstå at Martine bliver hos din ex(hendes far??)..

Mange knus Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.