Andre der er trætte? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Anne85

Macaab skriver:

Jeg har det sidste lange stykke tid haft følgende mønster:

Sove, stå op, gøre unger klar og følge i bhv, hjem og være praktisk-vasketøj ol, så middagsmad, sove 1-2 timer og så henter manden unger, spise, så lidt mere praktisk, mand har jo købt ind og laver mad, lege med børn osv, spise, vaske og putte unger, sove...

Det er godt nok et sløvt program... Men selvom jeg går i seng kl 23 og sover indtil kl. 7-8 så kan jeg sagtens sove igen, så snart ungerne er afleveret...

Så nu er jeg begyndt at gå en laaaaaang tur med hunden når ungerne er afleveret... For ellers kommer jeg ikke afsted...

Dejligt at høre at jeg ikke er helt unormal  Idag har vi sovet til 7.30 - så afleverer jeg ved 10-tiden, skal mødes med min mor bagefter og lur mig om ikke jeg skal hjem og ha mig en lille morfar inden jeg så henter sønnike igen ved 15 tiden.... og så står den på praktiske huspligter og så skal vi heldigvis hjem til de gamle og spise i aften. Men OMG hvor er aktivitets niveauet lavt og når dagen er omme tænker jeg bare - hmm.. hvad var det lige jeg nåede idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

NoName

Idag melder jeg mig i denne tråd... er sååå træt at jeg nå koncentrere mig om at skrive dette indlæg...

havde lidt for mange bolde i luften i går, og kom først sent i seng over midnat... kunne så ikke sove pga uro i hele kroppen og en sær sær fornemmelse i lænden som jeg ikke kan beskrive. ud over det havde jeg plukveer og lille pigen havde hikke og var meget livlig, så det var ikke nemt at falde i søvn. kl halv 3 gik jeg på toilettet, tænkte det nok hjalp... men lille pigen var stadig vågen og var nu igang med at tælle mine ribben på kryds og tværs. Gadens katte kom op at slås i vores have, kortvarigt men støjende. faldt vist i søvn langt om længe og blev så vækket af væggeuret kl 5.30 da der skulle laves morgenmad til vores overnattende gæster... Gik i seng igen kl 7 da de var kørt, men kunne ikke sove, lille pigen har igen hikke og er meget aktiv. så ligger bare og kigger og slapper heeeeelt af indtil ejg opgir og står op kl 9.30 - JA jeg skal og vil have en morfar idag...

Men sådanne nætter, kan jeg vel ligesågodt vænne mig til, dem kommer der vel flere og flere af og ja når hun kommer ud, skal hun jo ammes om natten... 

Synes egentlig det er gået ok indtil nu med at sove, sover ikke super om natten, men jeg sover ok...

prøver om jeg kan undgå den der morfar midt på dagen, men kommer nok ikke udenom den idag...

ZZZzZZZzzzzz fra Majken 34+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.