Idag melder jeg mig i denne tråd... er sååå træt at jeg nå koncentrere mig om at skrive dette indlæg...
havde lidt for mange bolde i luften i går, og kom først sent i seng over midnat... kunne så ikke sove pga uro i hele kroppen og en sær sær fornemmelse i lænden som jeg ikke kan beskrive. ud over det havde jeg plukveer og lille pigen havde hikke og var meget livlig, så det var ikke nemt at falde i søvn. kl halv 3 gik jeg på toilettet, tænkte det nok hjalp... men lille pigen var stadig vågen og var nu igang med at tælle mine ribben på kryds og tværs. Gadens katte kom op at slås i vores have, kortvarigt men støjende. faldt vist i søvn langt om længe og blev så vækket af væggeuret kl 5.30 da der skulle laves morgenmad til vores overnattende gæster... Gik i seng igen kl 7 da de var kørt, men kunne ikke sove, lille pigen har igen hikke og er meget aktiv. så ligger bare og kigger og slapper heeeeelt af indtil ejg opgir og står op kl 9.30 - JA jeg skal og vil have en morfar idag...
Men sådanne nætter, kan jeg vel ligesågodt vænne mig til, dem kommer der vel flere og flere af og ja når hun kommer ud, skal hun jo ammes om natten...
Synes egentlig det er gået ok indtil nu med at sove, sover ikke super om natten, men jeg sover ok...
prøver om jeg kan undgå den der morfar midt på dagen, men kommer nok ikke udenom den idag...
ZZZzZZZzzzzz fra Majken 34+2
Anmeld