Andre der er trætte? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Risen

Jeg er simpelthen blevet ramt som et lyn fra en klar himmel med total søvnmangel de sidste par dage.. Hvilket jeg egentlig ikke har, da jeg næsten kan sove 12 timer i træk.. Men overskuddet og energien om dagen er på det laveste.. Kan knap nok overskue at lave mad eller gå ned med hundene.. .. Husker ogå at have det sådan  i første trimester, men vidste ikke det kom tilbage? .. Er der andre dovne flodheste her iblandt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

saxa

Jahh trætheden er der bare hele tiden lige nu.. Nok en kombination af eksamenskuller og voksende baby.. Jeg vil sige overskuddet er tæt på at være væk, men er sikker på det hjælper når jeg har været til den sidste eksamen på torsdag - og derfor kun skal koncentrere mig om hjemmet, datteren, manden og mavsen.. For bilder mig selv ind det er alt det skole halløj der tager energien fra mig..  

Anmeld

15. juni 2010

Risen

saxi skriver:

Jahh trætheden er der bare hele tiden lige nu.. Nok en kombination af eksamenskuller og voksende baby.. Jeg vil sige overskuddet er tæt på at være væk, men er sikker på det hjælper når jeg har været til den sidste eksamen på torsdag - og derfor kun skal koncentrere mig om hjemmet, datteren, manden og mavsen.. For bilder mig selv ind det er alt det skole halløj der tager energien fra mig..  

Ih du har dælme også meget at se til..! Det er helt vildt.. Mon ikke det bliver lidt bedre når den sidste eksamen er overstået?.. Hvad skal du op i?..

Tænk engang jeg har intet at skulle passe udover hundene men er alligevel helt tappet for energi! 

Anmeld

15. juni 2010

saxa

Risen skriver:

Ih du har dælme også meget at se til..! Det er helt vildt.. Mon ikke det bliver lidt bedre når den sidste eksamen er overstået?.. Hvad skal du op i?..

Tænk engang jeg har intet at skulle passe udover hundene men er alligevel helt tappet for energi! 

Er sikker på det bliver meget bedre når eksamen er overstået.. Det har været det der har tappet mig for energi.. Jeg skal op og forsvare mit bachelorprojekt og derefter kan jeg kalde mig pædagog (Hvis jeg består selvfølgelig) Hehe...

Derefter vil jeg bare have lov at nyde den sidste tid af graviditeten, da jeg ikke føler jeg har haft tid til at tænke på det (og dyrke det)

Så er det godt solen skulle komme frem fra i morgen af - den giver energi  Istedet for det kedelige mørke vejr vi har haft på det sidste..

Anmeld

15. juni 2010

Risen

saxi skriver:

Er sikker på det bliver meget bedre når eksamen er overstået.. Det har været det der har tappet mig for energi.. Jeg skal op og forsvare mit bachelorprojekt og derefter kan jeg kalde mig pædagog (Hvis jeg består selvfølgelig) Hehe...

Derefter vil jeg bare have lov at nyde den sidste tid af graviditeten, da jeg ikke føler jeg har haft tid til at tænke på det (og dyrke det)

Så er det godt solen skulle komme frem fra i morgen af - den giver energi  Istedet for det kedelige mørke vejr vi har haft på det sidste..

Ej hvor lækkert ! Et på forhånd stort tillykke ! Hvor er det fedt for dig.. Ja håber på noget sol, men det ser ikke sådan ud her på amager,. Det er faktisk et helt lag på vejen af hagl.. 

Anmeld

15. juni 2010

Anne85

Det kunne være mig der havde skrevet det indlæg  jeg er SÅ træt i disse dage... både fysisk træt - kan virkelig ikke holde mine øjne åbne. Men også bare træt af det hele, utålmodig, sur og tvær. Der er INGEN energi til noget. Kunne sagtens gi mig i krig med alt muligt... men ORKER ingenting. Synes det kan være en kamp bare at komme ud og handle, lave mad osv og har så dårlig samvittighed over slet ikke at have overskud til andet end lidt sofa hygge med sønnike når han hentes fra vuggestue  I går gik jeg i seng kl 19.30 - var oppe et par gange og tisse - men vågnede først kl 7 da sønnike vækkede mig... og alligevel har jeg været sygt træt idag og glæder mig egentlig bare til at komme i seng

Mon ikke det er en kombination af, at baby vokser helt vildt her de sidste uger og suger al energi ud af een... + at man er utålmodig og ugidelig fordi NU MÅ DET AGODT SNART VÆRE NU!!!

Anmeld

15. juni 2010

Angel90

Huff, naj du er ikke alene ...

Jeg har ikke overskud til noget ... & sover hele tiden.. Syntes at jeg er så træt fordi jeg aldrig får sovet igennem, man skal hele tiden på toilettet og så er der halsbrand og spark inde i maven, det er ikke nemt at sove på hehe

Læser også til eksamie, bliver ferdig om en uge, så er det bare at slappe af & glæde sig til den lille kommer <3 Nu kan jeg snart ikke at vente mere !

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Angel90 skriver:

Huff, naj du er ikke alene ...

Jeg har ikke overskud til noget ... & sover hele tiden.. Syntes at jeg er så træt fordi jeg aldrig får sovet igennem, man skal hele tiden på toilettet og så er der halsbrand og spark inde i maven, det er ikke nemt at sove på hehe

Læser også til eksamie, bliver ferdig om en uge, så er det bare at slappe af & glæde sig til den lille kommer <3 Nu kan jeg snart ikke at vente mere !

Dejligt at hører jeg ikke er den eneste.. 

Ja jeg tror også det har noget at gøre med at man sover, men alligevel sover man ikke igennem.. Som du selv nævner, toilet besøg, halsbrand osv.. Rigtig træls.. 

Ih hvor spændende med den eksamen .. Krydser for en lækker karakter ! 

Anmeld

17. juni 2010

Anne85

Er det ik noget med at de vokser emst når mor sover?? I så fald så kommer der en KÆMPE ud af mig... for det meste går jeg i seng ved 20 tiden... og sover (afbrudt af tissepauser) til sønnike vågner ved 7 tiden. Idag har jeg så også lige sovet to timer til middag - vågnede kun fordi jeg havde sat uret så jeg kunne hente storebror i vuggestuen. Og jeg er stadig DØD træt og drømemr allerede om at hoppe under dynen igen

Og når jeg ikke sover spiser jeg  Så hun har vist alle muligheder for lige at vokse sig KÆMPE her de sidste uger

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Jeg har det sidste lange stykke tid haft følgende mønster:

Sove, stå op, gøre unger klar og følge i bhv, hjem og være praktisk-vasketøj ol, så middagsmad, sove 1-2 timer og så henter manden unger, spise, så lidt mere praktisk, mand har jo købt ind og laver mad, lege med børn osv, spise, vaske og putte unger, sove...

Det er godt nok et sløvt program... Men selvom jeg går i seng kl 23 og sover indtil kl. 7-8 så kan jeg sagtens sove igen, så snart ungerne er afleveret...

Så nu er jeg begyndt at gå en laaaaaang tur med hunden når ungerne er afleveret... For ellers kommer jeg ikke afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.