Drinks til på lørdag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

ivfmarie

Hey tøser...
Hvad gør vi med drikkevarer? Ja, vi skal jo selv ha med, men skal vi ha en "bar" som vi havde ved Loggi, så vi kan lave lidt forskellige drinks?
Eller drikker vi bare hver især hvad vi har med?

Marie - der gerne vil mixe drinks hvis det ønskes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Loggidut

jeg hamstre det jeg kan finde i barskabet...og det jeg sådan mener der var tilbage fra sidst...ja vi skal vel ikke kede os...vel?

jeg håber Helle har et puslebord!

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

jamen jeg tænkte nemli at vi måske kunne sætte Faster-pigerne til at købe lidt indgredienser ind - og så deler vi regningen?

Hvad siger I, Falster-chicks?

Anmeld

19. juni 2008

Helle30

Jeg skal gerne stå for at købe lidt ind, hvis der bare er nogen, der vil være med til at dele regningen. Det kalder måske på en afstemning Ivfer.
Pt har vi vist ikke meget sjov i vores barskab. Jo, måske nogle firmagaver i form af... dessertvin. Og så har vi div. wiskyes, der kun kommer frem ved særlige lejligheder, og som aldeles ikke egner sig til at blande. Heh, tjekkede lige: Af én eller anden grund har vi en del lime. Det vil jeg da gerne sponsorere.
Men det andet skal vi nok lige være enige om? - Måske holde os til få hovedsprutter og så supplere med div. sodavand?

Det korte af det lange: Jeg skal gerne købe ind, hvis du Ivfer vil undersøge opbakningen. VI kan selvfølgelig også alle gøre som Sloggeren og tage lidt med fra skabet?

I øvrigt Slogger, så HAR jeg skam et puslebord, men det er en temmelig fastmonteret del af vores ene badeværelse. Du skal være velkommen til at line sprutten op dér (der er også stik til blenderen og en håndvask). Sofie er ikke hjemme, så hun skal ikke bruge pladsen. Men det er måske lidt rigeligt at reservere hele badeværelset til bar? Tror godt, jeg kan finde et andet bord.

- Helle, Pyhh det blev da langt

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

Jeg laver en afstemning...

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

harhhh...tror du ikke det er nemmere at spule et badeværelse istedet for et køkken, når der skal gøres rent efter IVF???

tro mig det er det...vi har jo oplevet hende på slap line før...ik (C)

sorry ivf....jeg måtte bare.....

og self er jeg med på en deling af regningen

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

:$

Det skal bare være et sted hvor tenderen kan sidde med stangen i vejret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.