Jeg skal gerne stå for at købe lidt ind, hvis der bare er nogen, der vil være med til at dele regningen. Det kalder måske på en afstemning Ivfer.
Pt har vi vist ikke meget sjov i vores barskab. Jo, måske nogle firmagaver i form af... dessertvin. Og så har vi div. wiskyes, der kun kommer frem ved særlige lejligheder, og som aldeles ikke egner sig til at blande. Heh, tjekkede lige: Af én eller anden grund har vi en del lime. Det vil jeg da gerne sponsorere.
Men det andet skal vi nok lige være enige om? - Måske holde os til få hovedsprutter og så supplere med div. sodavand?
Det korte af det lange: Jeg skal gerne købe ind, hvis du Ivfer vil undersøge opbakningen. VI kan selvfølgelig også alle gøre som Sloggeren og tage lidt med fra skabet?
I øvrigt Slogger, så HAR jeg skam et puslebord, men det er en temmelig fastmonteret del af vores ene badeværelse. Du skal være velkommen til at line sprutten op dér (der er også stik til blenderen og en håndvask). Sofie er ikke hjemme, så hun skal ikke bruge pladsen. Men det er måske lidt rigeligt at reservere hele badeværelset til bar? Tror godt, jeg kan finde et andet bord.
- Helle, Pyhh det blev da langt
Anmeld