Hvilken "maling"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.607 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

MariaJ

kan man bruge til hånd-/fodaftryk. Jeg vil gerne lave aftryk af Johannas små hænder og fødder på et stykke stof, men er i tvivl om hvad slags farve/maling man kan bruge. Det skal jo ikke være skadeligt for hende, og skal kunne vaskes af hende igen, når vi er færdige med trykket. Nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

JacobsMoar

Fingermaling?

Anmeld

15. juni 2010

twinboys

Fingermaling... hvis det bare skal på papir, ellers stofmaling hvis på stof... Når du så er færdig skynder du dig at vaske de små lapper og futter

Anmeld

15. juni 2010

MariaJ

Bromberg skriver:

Fingermaling?

Det tænkte jeg faktisk på og stod også og kiggede på noget i en butik i går, men kan det godt hænge fast på stoffet. På pakken lød det som om det skulle gå af så let som ingenting, også af tøj, så tænkte at det måske ikke var holdbart nok. Nogen der ved det, eller har brugt det selv?

Maria

Anmeld

15. juni 2010

MariaJ

Fingermaling... hvis det bare skal på papir, ellers stofmaling hvis på stof... Når du så er færdig skynder du dig at vaske de små lapper og futter

Hvad er stofmaling? Hedder det bare det? og er al stofmaling det samme?

Anmeld

15. juni 2010

twinboys

MariaJ skriver:

Hvad er stofmaling? Hedder det bare det? og er al stofmaling det samme?

Jepper kan købes i hobbyforretninger...

Majbritt

Anmeld

15. juni 2010

Sisley

Malingen skal jo gerne være giftfri og hvordan ved man, at den er det? Kan det måske købes i Panduro?

Anmeld

15. juni 2010

oo

jeg ved at en af vores venner har brugt sovsekulør som maling, for det er ikke giftigt for barnet at få på huden overhovedet

Anmeld

15. juni 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

jeg ved at en af vores venner har brugt sovsekulør som maling, for det er ikke giftigt for barnet at få på huden overhovedet

Det var jo en god ide. Måske et forsøg værd før vi investerer i noget andet.

Anmeld

15. juni 2010

SpunkenJo

MariaJ skriver:

kan man bruge til hånd-/fodaftryk. Jeg vil gerne lave aftryk af Johannas små hænder og fødder på et stykke stof, men er i tvivl om hvad slags farve/maling man kan bruge. Det skal jo ikke være skadeligt for hende, og skal kunne vaskes af hende igen, når vi er færdige med trykket. Nogen ideer?

Hej Maria

Bare sådan af ren nysgerrighed, hvordan valgte I navnet Johanna?

Jeg spørger fordi jeg hedder det samme selv, men mit er valgt, idet min svenske farmor hed det.

Der var et forældrepar i den vuggestue jeg arbejdede i for mange år siden, som kaldte deres nye lille pige Johanna, fordi de syns mit var så fint med a'et i enden.

Håber hun trives den lille pige, og at stoftrykene er blevet fine

Knus Johanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.