Erfaring med pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Laulund87

Nu bruger jeg vådservietter, og ikke vand, så vi har bare pusleplads på børneværelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Bebs2010?

Tak for alle de gode svar..

Jeg kan se at de fleste siger tæt på vand som jeg også selv tænkte. Så må der investeres i et pænt skifteskab (eller hvad man nu kalder det  )

Knus Bebs2010

Anmeld

18. juni 2010

Pige2009

Vælg badeværelset! Jeg ville selv ønske jeg havde plads derude, men jeg er nødt til at have puslekommoden i soveværelset.

K.h. Linda

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Vi har haft det på badeværelset - og skal helt sikkert have det der igen! Vi har en skråvæg med ovenlysvindue. På denne er lavet en lang bordplade og puslepuden var så under vinduet, hvilket gav masser af lys! Desuden kunne vi hænge en krog med sugekop på vinduet og derved have en uro hængende dér

Synes da det er både mest praktisk og hygiejnisk at have puslepladsen på badeværelset!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2010

Solstrålen

Det puslebord vi brugte til vores datter stod på hendes værelse da det er ret stort og vi havde slet ikke overvejet at man kunne få sådan en til badeværelset ( en væghængt en)

Nu bruger vores datter ikke ble mere og når vores søn kommer til verden, investerer vi i en væghængt en til badeværelset, da jeg tror at det er nemmere mht vand osv + det er forstyrrende for vores datter at vi skal bruge hendes værelse til det f.eks om natten ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.