Erfaring med pusleplads?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Bebs2010?

Hej piger

Er der nogen der kan videregive erfaringer om placering af puslepladsen.

Vi overvejer om det ikke er lettest at have det på badeværelset hvor vi er tæt på vand, i stedet for inde på babys værelse.

Nogle erfaringer?

Knus Bebs2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Vidunderligeunger

nu har jeg ikke prøvet at have den andre steder end badeværelset - så det ville jeg klart anbefale

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

hvis i har muligheden, ville jeg klart foretrække badeværelset:0)

Anmeld

15. juni 2010

mariamiss6

Helt sikkert bedst på badeværelset....

Det er bare de færreste der har ordentlig plads til en god pusleplads på deres badeværelse... Tror det er derfor så mange har det i baby værelset....

Jeg selv har det i stuen....

Anmeld

15. juni 2010

Brams

Vi har valgt at have pusleplads inde på Lærkes værelse og har bestemt ikke fortrudt det.

Vi har ellers et ret stort badeværelse, men vi ville også gerne have en ret stor puslekommode, så den blev prioriteret i stedet for.

Synes ikke det er noget problem at hente vand hver gang, så bruger vi muligheden for at lave sjov foran spejlet imens

Anmeld

15. juni 2010

Kvindemin

Helt klart badeværelset, tæt på vasketøjskurv, vand, alt
Vi skal have vores i bryggerset, liiiige ved siden af håndvask. Det andet var for bøvlet sidst Knus

Anmeld

15. juni 2010

klmf

Før han kom til verden ville jeg helst have haft det på børenværelset fordi der er mest plads, men min kæreste holdt på at det skulle være på badeværelset - og nej, hvor er jeg glad for det nu!!

Vi har et lille badeværelse, så købte et væghængt puslebord i Ikea til 500 vistnok (der klart kan anbefales) og det fungerer fint.

Jeg blev i hvert fald overrasket over hvor meget **** der kan komme ud af sådan en lille mand og over, at han faktisk kunne skyde det ud, hehe Så jeg har mange mange gange tænkt, at det var godt vi satte det op ude på baderen, hvor man har adgang til vand lige ved hånden og hvor gulvet kan tåle lidt snavs Vi har så gjort det lidt hyggeligt ved at hænge en af de der krøllede grene op og hængt lys og små stoffisk i den - såååååå hyggeligt

Bare vores erfaring....

Anmeld

15. juni 2010

Sisley

Vi har en puslekommode på Stellas værelse og det fungerer altså fint. Jeg tror ikke ,jeg ville have det på badeværelset selvom jeg havde pladsen - så ville jeg foretrække i nærheden af vaskemaskinen fx i et bryggers.

Hvordan bor du - i lille lejlighed eller hus - for det er jo nok din boligs indretning der kommer til at afgøre hvordan du kan indrette dig.

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

Bebs2010? skriver:

Hej piger

Er der nogen der kan videregive erfaringer om placering af puslepladsen.

Vi overvejer om det ikke er lettest at have det på badeværelset hvor vi er tæt på vand, i stedet for inde på babys værelse.

Nogle erfaringer?

Knus Bebs2010

vi har vores i bryggerset ved vask og vaskemaskine. Super lkækert. vi har investeret i et lille et på hjul i babysam til at stå på værelset mest til hvis der skal nyt tøj på eller noget i den dur.

Anmeld

15. juni 2010

Skouboe

I nærheden af rindende vand er klart at foretrække. 

Jeg tror sagtens det andet kan fungere, men jeg har altid synes det er rarere at være på badeværelset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.