Alternativ igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Macaab skriver:

Det giver lissom "den våde plet" en helt ny mening

Var der ikke en p-film engang der hed Boston 500??? eller noget i den stil. Det er jo stadig kun en 10. del af, hvad man skal bruge hahaha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Corn

Zafir skriver:

Var der ikke en p-film engang der hed Boston 500??? eller noget i den stil. Det er jo stadig kun en 10. del af, hvad man skal bruge hahaha...

Føj da... Men rigtig sjov tanke, det skal bare ikke gå ud over mig

Så hellere at baby blev derinde til han blir teenager...

Måske man selv kan "koge" det ind, så man ikke skal "fyldes" af 5000 portioner

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Macaab skriver:

Føj da... Men rigtig sjov tanke, det skal bare ikke gå ud over mig

Så hellere at baby blev derinde til han blir teenager...

Måske man selv kan "koge" det ind, så man ikke skal "fyldes" af 5000 portioner

HAHAHAHAA... Værsko skat. Her er en gryde... Jeg skal bruge 5000 portioner også lade vi det stå og simre lidt... Mmm...

Ja, altså... Så kommer der nok til at gå et par dage. Mon ikke man har født inden? FNIS!!!!

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Zafir skriver:

HAHAHAHAA... Værsko skat. Her er en gryde... Jeg skal bruge 5000 portioner også lade vi det stå og simre lidt... Mmm...

Ja, altså... Så kommer der nok til at gå et par dage. Mon ikke man har født inden? FNIS!!!!

Så gik der tid med det 

Tænker også at hvis der skal 5.000 udløsninger til, så ville man jo nok også have født inden man nåede at overgå "Boston 500"...

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Macaab skriver:

Så gik der tid med det 

Tænker også at hvis der skal 5.000 udløsninger til, så ville man jo nok også have født inden man nåede at overgå "Boston 500"...

Ja noget skal man jo have tiden tila t gå med, i uge 40+5 haha Men ja, en rekord ville det helt blive

Anmeld

16. juni 2010

neddi1

Zafir skriver:

LOOOOL Ja, så skal man sku knalde igennem!!!... FNIS...

Det kan godt være at sex, som igangsætning ikke virker, i praksis så. Men det er da meget rart at knalde igennem, inden man lige holder en lille pause, når bebsen kommer ud?

Jeg kan anbefale en tur i IKEA Det kender jeg (incl mig selv) et par stykker, der har født af...

Det ville da være fantastisk hvis en tur i Ikea ville betyde fødsel da jeg imorgen er 40+1 og jeg har været i ikea i dag..

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

neddi1 skriver:

Det ville da være fantastisk hvis en tur i Ikea ville betyde fødsel da jeg imorgen er 40+1 og jeg har været i ikea i dag..

Så tipper jeg på at du har født om et par dage senest

Anmeld

17. juni 2010

ML

Jeg var til jordemoder i dag som faktisk anbefalede sex netop fordi hormonet i mandens sæd er det samme som det man anvender til medicinsk igangsættelse med en stikpille (dog er mandens sæd, som I skriver, slet ikke så koncentreret som den medicinske version). Men altså, hun mente at sæd kombineret med orgasme kunne virke hvis man, som jeg er nu, i forvejen er modnet ift. fødslen. Nu må jeg se om manden vil ofre sig for sagen i aften

Derudover anbefalede hun også at jeg fik endnu en behandling akupunkur som hun sagde kunne være med til at modne et proces som måske ellers trækker lidt ud. Det er da interessant synes jeg at sundhedspersonlet også anerkender alternative metoder når kvindens krop ellers viser tegn på at være klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.