I går oprettede jeg en tråd hvori jeg skrev at min slimprop var gået. Er 31+3 med tvillinger.
I dag var jeg så til skanning, og blev da noget chokeret over den melding jeg fik.
Lægen kunne ikke garantere at jeg ikke føder inden for den næste uges tid eller to
. Min livmoderhals begynder så småt at blive kortere og tvilling A står fast i mit bækken.
Drengene har det dog stadig super godt derinde og svømmer rundt i rigeligt fostervand, så på den måde ser det jo positivt ud. De vejer henholdsvis 1620 g og 1570 g så de er ved at være store.
Jeg spurgte lægen om vi har noget at være bekymrede for med hensyn til overlevelse hvis de kommer inden for den næste uge, og hun forsikrede os for at det har vi ikke
. Jeg fik lungemodner da jeg var i uge 26 fordi jeg fik veer, så drengene er godt dækket ind.
Men hold da helt op mand!!! Hvor er det vildt at tænke på at vi måske bliver forældre inden for de næste par uger

Jeg blev sendt hjem med beskeden om at ringe til fødegangen hvis jeg får veer eller vandet går. Fik en tid til en skanning om 2 uger, men som lægen sagde så er det jo ikke sikkert vi får brug for den
Ville ikke det helt vilde med den her tråd, kun fortælle om vores ret vilde oplevelser i dag
.
Anmeld