pige tøj str 56-80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.185 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Mama3

billigt pigetøj til salg, mærker som h&m, name it, Metoo, disney, esprite, fixoni, bavian osv alle priser er +porto

billede 1:  vinter køredragt name it str 62-68 god men brugt 50kr

billede2: bukser, body og trøje veluor disney (peter plys) str 80,aldrig brugt kun vasket en gang 80kr

billede3+4: h&m snoopy sæt veluor str 68,  lidt brugt 50kr

billede5: H&M snoopy bukser, body, og kjole str 80, lidt brugt 80kr

billede6: name it sæt str 62 lidt brugt 30 kr

billede7: 2stk h&m sommer dragter str 80 lidt brugt 20kr pr stk

billede8+9: 7skt bodyer korte og lange ærmer str74, 10 kr pr del nogen mere brugt end andre, forsk mærker

billede10: 5 stk bodyer korte og lange ærmer str 80, 10 kr pr del nogen mere brugt end andre, forsk mærker

billede11: 7 stk bodyer korte og lange ærmer str 56-62, 10 kr pr del nogen mere brugt end andre forskellige mærker

billede12: 5 stk bodyer korte og lange ærmer str 68, 10 kr pr del nogen mere brugt end andre. forskellige mærker

billede13: sød sommer dragt h&m str 62, 15 kr lidt brugt

billede14: 6stk strømpebukser, 2 hagesmække, og 2 par strømper str 1-3 mdr 50kr gode men brugte, forskellige mærker

billede 15: sød sommer sæt ducky baby mini, aldrig brugt str 62 50 kr

billede 16: 4 stk lang ærmede bluser str 62 den stribede er str 56 10 kr pr del name it, bavian,esprite, h&m

billede17: disney natdragt med peter plys str 80 godt brugt 20 kr

billede18: fixoni sparkedragt str 56 god men brugt 20 kr

billede19: juledragt str 68 meget lidt brugt 20 kr ukendt mærke

billede20: fixoni sparkedragt str 68 næsten ikke brugt 20 kr

billede 21: kjoler de 3 bagerste str 62 og den anden str 56, 20 kr pr del, name it, little one, h&m næsten ikke brugt, den lyse af dem har dog et lille hul ved lommen formenligt fra en alram eller lignene.

billede22: bukser str 62 h&m næstne ikke brugt 20 kr pr del

billede23: kjole str 80 disney, nederdel str 74 metoo og vest str 80 h&m. disney, aldrig brugt 30 kr pr del

billede 24:3 skjorter str 74-80 h&m aldrig brugt kun vasket 1 gang 20 kr pr del

billede 25: 3 stk blebuks str 74-80 10 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

møller-82

Hejsa.

Er interesseret i Vesten på billed 25 og de 2 sommerdragter på billed 7.

Anmeld

14. juni 2010

6800

hvad vil du have for det hele samlet

Anmeld

14. juni 2010

Lou87

Suk har li købt en helt ny af den på billede 1 - altså men måtte eje den, er så vild med alt det med ører.. hehe

Hvilket så fører mig til billede to, peter plys sættet.. det ligner der er øre på hætten, er der det ? og hvilke farve er striben ? ligner der er noget lyserødt på, men er ikk sikker... mere om den er for neutral.

Anmeld

14. juni 2010

Mama3

6800 skriver:

hvad vil du have for det hele samlet

altså nu har jeg lagt det hele sammen og det giver 1005 men du kan få det hele + jeg har en lyserød vinter jakke str 62 slet ikke er brugt  den smider jeg lige i og så kan du få det hele for 850+ p hva siger du til det??

Anmeld

14. juni 2010

Mama3

Suk har li købt en helt ny af den på billede 1 - altså men måtte eje den, er så vild med alt det med ører.. hehe

Hvilket så fører mig til billede to, peter plys sættet.. det ligner der er øre på hætten, er der det ? og hvilke farve er striben ? ligner der er noget lyserødt på, men er ikk sikker... mere om den er for neutral.

peter plys sættet er brunt og lys rosa det er meget piget og der er øre på det er jeg også rigtig vild med

Anmeld

14. juni 2010

Lou87

filuccasmor skriver:

peter plys sættet er brunt og lys rosa det er meget piget og der er øre på det er jeg også rigtig vild med

Ja det er simpelthen så sødt med de ører, hihi

Jamen hvis jeg må "sætte mig på det" indtil d. 1, så vil jeg gerne købe det - der går nok nooooget tid før hun kan passe det, men må eje det når der er de ører på.. smiler

Anmeld

14. juni 2010

Mama3

Lou87 skriver:

Ja det er simpelthen så sødt med de ører, hihi

Jamen hvis jeg må "sætte mig på det" indtil d. 1, så vil jeg gerne købe det - der går nok nooooget tid før hun kan passe det, men må eje det når der er de ører på.. smiler

jeg skal nok reservere det til dig med mindre der er en som vil købe det hele samlet

Anmeld

14. juni 2010

Lou87

filuccasmor skriver:

jeg skal nok reservere det til dig med mindre der er en som vil købe det hele samlet

Okay, men uanset hvad vil jeg gerne købe det ihvertfald

Til de 80 kr.

Anmeld

17. juni 2010

Mama3

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.