bliver det erotisk igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Hmmm..... mine bryster er heller ikke blevet 'erotiske' igen, selvom det er ca. 1 år siden jeg holdt op med at amme.

pludselig slår det mig, at jeg mange år før jeg fik børn, engang fik en bog som hed: Brysternes tabte erotik. Jeg aner ikke hvad bogen handlede om, for jeg synes bare den var mærkelig og smed den ud igen. Men jeg kan huske at der på forsiden var et billede af en mor der ammer. Andre der kender den bog???

det kunne være jeg skulle anskaffe mig den. Kan være der er nogle gode råd i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Brams

Har det fuldstændig lige sådan, ammer stadig og synes slet ikke om at min mand skal pille ved "min datters" madkammer

Kan heller ikke sådan lige se hvornår det skal ændre sig i fremtiden.

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der har det sådan her men ked af at så mange  har problemet. Jeg gad godt at høre fra nogen som er færdige med at amme som havde det på samme måde men som overvandt det på den ene eller anden måde

Anmeld

15. juni 2010

Anonym

Jeg kender godt følelsen, for jeg synes nærmest det var pinligt når der stod en stråle mælk ud og ammeindlæggene fløj til hver sin side, når BH'en blev åbnet, hver gang han slikkede dem, men han synes det var dejligt og synes stadig de er dejlige, selvom jeg kun ammer en smule...

Giv det lidt tid, for min lyst og mit syn på brysternes erotik er kommet igen.

Knus.

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

Jeg kender godt følelsen, for jeg synes nærmest det var pinligt når der stod en stråle mælk ud og ammeindlæggene fløj til hver sin side, når BH'en blev åbnet, hver gang han slikkede dem, men han synes det var dejligt og synes stadig de er dejlige, selvom jeg kun ammer en smule...

Giv det lidt tid, for min lyst og mit syn på brysternes erotik er kommet igen.

Knus.

syns han det var dejligt når mælken stod ud? jeg tror slet ikke min mand ville kunne forholde sig til det hvis der pludselig kom mælk. jeg ville i hvert fald ikke!

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

Anonym skriver:

Hej.

Jeg ammer fuldt og har svært ved at forestille mig at mine bryster nogen sinde skal kunne forbindes med noget erotisk igen. Hvordan har det været for jer andre? Tanken om at min mand skal røre ved, og kysse mine bryster for at ophidse mig ligger bare så fjernt fra den verden jeg er i nu. Jeg håber nogen vil svare mig.

hilsen anonym

Jeg ammede tvillingerne til de var 11 måneder og syntes ikke der var noget problem med at de blev erotiske igen da jeg stoppede. så er det jo "bare" bryster igen

Vi har ingen problemer haft, men klart er de ikke så erotiske når man ammer det var de i hvert fald ikke her!!

Anmeld

15. juni 2010

Anonym

Anonym skriver:

syns han det var dejligt når mælken stod ud? jeg tror slet ikke min mand ville kunne forholde sig til det hvis der pludselig kom mælk. jeg ville i hvert fald ikke!

Ja, han synes det var noget af det mest naturlige og slikkede bare mælken af kroppen Selv havde jeg også svært ved at forholde mig til det...

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

Ja, han synes det var noget af det mest naturlige og slikkede bare mælken af kroppen Selv havde jeg også svært ved at forholde mig til det...

det ville jeg bare slet slet slet ikke kunne

Anmeld

15. juni 2010

Anonym

Anonym skriver:

det kunne være jeg skulle anskaffe mig den. Kan være der er nogle gode råd i

Hmmm....det ved jeg ikke om der er.... Jeg kan kun huske at jeg synes det var en vildt mærkelig bog, jeg overhovedet ikke gad læse! (modsat i dag, hvor jeg er lidt nysgerrig for hvad der egentlig stod i den bog)

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Anonym skriver:

Hmmm....det ved jeg ikke om der er.... Jeg kan kun huske at jeg synes det var en vildt mærkelig bog, jeg overhovedet ikke gad læse! (modsat i dag, hvor jeg er lidt nysgerrig for hvad der egentlig stod i den bog)

jeg vil prøve at finde en anmeldelse så jeg kan se hvad den handler om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.