bliver det erotisk igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.073 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej.

Jeg ammer fuldt og har svært ved at forestille mig at mine bryster nogen sinde skal kunne forbindes med noget erotisk igen. Hvordan har det været for jer andre? Tanken om at min mand skal røre ved, og kysse mine bryster for at ophidse mig ligger bare så fjernt fra den verden jeg er i nu. Jeg håber nogen vil svare mig.

hilsen anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Anonym

Hejsa min datter er snart 10 mdr nu og jeg ammede hende til hun var ca 5 mdr..

Jeg har det ligesom dig.. Synes ikke rigtigt der er noget erotisk over mine bryster, efter hun har "brugt dem"..

Men jeg er da overbevist om at det kommer igen

ved godt det nok ikke lige var det svar du ville høre, men ville fortælle at du ikke er den eneste med den følelse..

Anmeld

14. juni 2010

Anonym

Det ved jeg jo ikke om det bliver for dig igen, men det kan det ihvertfald sagtens

Da først jeg var færdig med at amme  og de ligesom var "mine" igen, så kunne de igen bruges til voksen-sjov...

Anmeld

14. juni 2010

Anonym

Så snart at du er færdig med, at amme og har fået det lidt på afstand er dine bryster ikke længere "madpakker" og så kommer det helt af sig selv stille og roligt  Dine bryster bliver dine og din mands igen

Anmeld

14. juni 2010

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Jeg ammer fuldt og har svært ved at forestille mig at mine bryster nogen sinde skal kunne forbindes med noget erotisk igen. Hvordan har det været for jer andre? Tanken om at min mand skal røre ved, og kysse mine bryster for at ophidse mig ligger bare så fjernt fra den verden jeg er i nu. Jeg håber nogen vil svare mig.

hilsen anonym

Jeg har det nok lidt omvendt - jeg føler, at jeg har lyst til den der erotiske berøring, selvom babserne er madpakker til babyen. 
Men det tror jeg ikke manden har...  

Anmeld

14. juni 2010

anmaj

Jeg har haft det samme problem, men er kommet over hans berøring.. jeg finder dem dog stadig ikke frække, men de er også helt uden fyld nu.

min søn er 11 mdr og stoppede da han var 6 mdr. så det skal nok komme... men det føltes ikke som om det nogensinde ville. bare rolig.

min mand synes mine bryster er superfrække, men ikke jeg. men jeg ved hvor glad han er for at må røre igen at det tænder mig på en anden måde.

håber du kan bruge det om ikke andet så lidt beroligende.

Anmeld

14. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tusind tak for jeres svar. det er rart at vide det er normalt at have det sådan og at min mand kan se frem til at de bliver "hans" igen

Anmeld

14. juni 2010

Anonym

Altså jeg ammede kun et par uger ved begge mine børn... den yngste er i dag 19 mdr og jeg bryder mig ikke om at min mand slikker mine bryster...

Anmeld

15. juni 2010

Anonym

Åhvor jeg kender det... Min kæreste synes de er fantastiske, men jeg kan slet ikke overskue at han skal gramse på dem Håber det går over når de ikke længere bliver brugt som madpakker.

Anmeld

15. juni 2010

Anonym

Hmmm..... mine bryster er heller ikke blevet 'erotiske' igen, selvom det er ca. 1 år siden jeg holdt op med at amme.

pludselig slår det mig, at jeg mange år før jeg fik børn, engang fik en bog som hed: Brysternes tabte erotik. Jeg aner ikke hvad bogen handlede om, for jeg synes bare den var mærkelig og smed den ud igen. Men jeg kan huske at der på forsiden var et billede af en mor der ammer. Andre der kender den bog???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.