hvis jeg gerne vil give flaske, men hun om aftenen...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hun er 4 uger, og har gjort det siden hun var halv anden uge ca..

Vi er simpelthen ved at rive hårene ud på hinanden, og blive sindssyge, for hele dagen er hun så nem! Jeg tuder HVER aften, fordi jeg synes det er så hårdt, så man prøver jo alt...

Tak for din beskrivelse, jeg har ingen pumpe, men tror jeg tager ud og finder en idag..

Er det lige meget hvor meget jeg pumper ud? Skal jeg bare gøre det til der ikke kommer mere? Jeg har 3 flasker, så så kan jeg vel gemme en portion i hver.. Men siger du så, at jeg må hælde to sammen lige inden hun skal spise?

i Babysam kan man leje en elektrist fra Avent, man skal så købe et startsæt med... Jeg havde den manuelle fra Avent, men det kan godt være lidt svær synes jeg...

ja hvis du har to udmalkninger, så luner du dem i vandbad til temp er sådan at du ikke kan mærke det indvendigt i håndleddet...  du kan hælde dem sammen når de er lune, det er svært mens de er kolde, fordi det der fedt hænger fast...

det ER bare så svært, man vil jo bare det bedste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

dorthemus

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det er skide hårdt, og  vi kan bare ikke se nogen ende på det.. Ja, vores starter omkring aftensmad (så vi har rykket spisetidspunktet for os til tidligere) og så fortsætter det til 23.00-23.30... Nogen gange om dagen også, hvor hun ikke vil give sig hen til søvnen!

Lige præcis...at overgive sig til søvnen. Får besøg af SP på torsdag og vil tale med hende om det.

Anmeld

14. juni 2010

Bare mig..

Ni-ko-li-ne skriver:

i Babysam kan man leje en elektrist fra Avent, man skal så købe et startsæt med... Jeg havde den manuelle fra Avent, men det kan godt være lidt svær synes jeg...

ja hvis du har to udmalkninger, så luner du dem i vandbad til temp er sådan at du ikke kan mærke det indvendigt i håndleddet...  du kan hælde dem sammen når de er lune, det er svært mens de er kolde, fordi det der fedt hænger fast...

det ER bare så svært, man vil jo bare det bedste...

Okay, tak... jeg har lige ringet derop, og har fået en låne lagt til side.. Så må jeg se om det er fordi hun ikke får nok.. Og om ikke andet er der mulighed for, at kæresten kan træde lidt mere til om aftenen med madden også, og så ved jeg i hvertfald det er fordi hun ikke er sulten.. Vi må prøve!

Hvor lang tid gik der med din datter og aftenerne med skrig og skrål? 

Anmeld

14. juni 2010

Bare mig..

dorthemus skriver:

Lige præcis...at overgive sig til søvnen. Får besøg af SP på torsdag og vil tale med hende om det.

Jeg har også snakket med hende om det, og hun siger, at jeg må accepterer det, men f*ck det er svært!

Anmeld

14. juni 2010

Ni-ko-li-ne

~~M.Nielsen~~ skriver:

Okay, tak... jeg har lige ringet derop, og har fået en låne lagt til side.. Så må jeg se om det er fordi hun ikke får nok.. Og om ikke andet er der mulighed for, at kæresten kan træde lidt mere til om aftenen med madden også, og så ved jeg i hvertfald det er fordi hun ikke er sulten.. Vi må prøve!

Hvor lang tid gik der med din datter og aftenerne med skrig og skrål? 

vores Nikoline, var mæt... men der gik godt et par mdr... :0( vi fik sådan nogle Mylicon dråber (kan købes i håndkøb) lægen anbefalede dem, hvis nu det var luft der plagede hende...

på det tidspunkt ammede jeg og hun fik MME... så vi skiftede sutteflasker fra Avent til MAM og gave hende Mylicon dråber og så gik der lidt, før skrigeriet var væk...

idag ved vi så at hun er allergisk overfor æg:0( så om det kan have spillet ind... det ved vi ikke

Anmeld

14. juni 2010

Bare mig..

Ni-ko-li-ne skriver:

vores Nikoline, var mæt... men der gik godt et par mdr... :0( vi fik sådan nogle Mylicon dråber (kan købes i håndkøb) lægen anbefalede dem, hvis nu det var luft der plagede hende...

på det tidspunkt ammede jeg og hun fik MME... så vi skiftede sutteflasker fra Avent til MAM og gave hende Mylicon dråber og så gik der lidt, før skrigeriet var væk...

idag ved vi så at hun er allergisk overfor æg:0( så om det kan have spillet ind... det ved vi ikke

Puha, et par mdr... Men jeg må lige forhører mig ved lægen nu her når vi skal til 5ugers undersøgelse.. Men jeg fornemmer bare ikke, at det er luft der er.. Jo nogen gange, men ikke hver aften... Det er søvnen hun ikke vil give sig hen til, for hun er simpelthen så træt og falder i søvn hvorefter hun vågner hvis hun bliver rykket lidt på eller man stopper med at gå rundt med hende osv.

Nå vi må se tiden an, og prøve os frem med flasken om aftenen..

Anmeld

14. juni 2010

Lady Marion <3

Årh ked af at sige det men sådan var det med Alexander de første 3-4 mdr ... Jeg måtte sidde med ham ved brystet hver dag fra præcis kl 17 til 22-23 stykker   Glem alt om at lave rytmer med så lille et barn , det skader mere end det gavner ,, Det er helt normalt de små pus er sådan ved aftenstid de første måneder ,, Tag hende til kiropraktor   Det hjalp her .

Anmeld

14. juni 2010

Mathilde

Muffi . skriver:

Årh ked af at sige det men sådan var det med Alexander de første 3-4 mdr ... Jeg måtte sidde med ham ved brystet hver dag fra præcis kl 17 til 22-23 stykker   Glem alt om at lave rytmer med så lille et barn , det skader mere end det gavner ,, Det er helt normalt de små pus er sådan ved aftenstid de første måneder ,, Tag hende til kiropraktor   Det hjalp her .

Sådan var det også med Celina til hun blev ca. 4mdr. Hun ville kun være hos mig og hun skreg hvis hun ikke lå ved brystet... så det fik hun lov til! Hun lå der stort set hele aftenen og sov først mellem kl 12 og 01... men fordi hun lå så meget ved brystet om aftenen, sov hun tit helt til kl 7 om morgenen uden at vågne og når hun lå der skreg hun jo ikke og hun følte tryghed.. Det gjorde hele situationen meget mere udholdelig!

Anmeld

14. juni 2010

Mathilde

Og forresten STORT kramDet har du brug for. Det er en hård periode..men husk at det vender på et tidspunkt. Det fortsætter ikke i al evighed, selvom det føles sådan lige nu.

Anmeld

14. juni 2010

Bare mig..

Muffi . skriver:

Puha, det er længe..

Jeg laver ingen rytmer, men hun sover når hun vil og når hun ikke vil.. Jeg tvinger hende ikke til at sove eller noget.. Alt kører efter hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.