Mathildesmor skriver:
Hahahahaha, kan liiiiige se det for mig! 
Stakkels pizzamand..... Hahahaha!
Jeps... Så skulle du have set 2tal manden, da jeg lige efter gik ind og spurgte til noget med parabol....
Jeg nåede lige ind ad døren, og den stakkels fyr gik frisk og frejdig imod mig. Da han kom helt tæt på, og jeg skulle til at stille mit spørgsmål, var der lige en af de der veer hvor jeg måtte koncentrere mig i stilhed, så jeg løftede bare lige pegefingeren, og blev stående sådan til veen var ovre....
Den stakkels fyr, frøs fuldstændig, og efter nogle sekunder begyndte han at stå og trippe lidt...
Da veen var ovre tog jeg fingeren ned igen og fortsatte med at stille mit spørgsmål...
Tror han svarede med omkring 10 ord, hvor efter han holdt døren HELT åben for mig hehehehehehe....
Så gik jeg hen og spiste min pizza, som var kommet i mellemtiden

Før de to foregående ting, med 2tal manden og pizzamanden, var vi lige et smut forbi svigerne og hun var også lidt sjov i ansigtet, men det var nu mere fordi hun var spændt, og jeg sagde ikke rigtig noget om hvordan det gik, så hun vidste vidst ikke helt hvad hun skulle tro om hvor langt jeg var i ve-fasen hehe...
Anmeld