Jer der har malet på væg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

anjada

Da min nu store dreng på 10 år, var 3 år og skulle have et "Hav" værelse, brugte jeg de tuber akrylmaling man kan bruge til at male på lærreder med. Havde et pænt stort lager af dem, da jeg altid køber på udsalg og tilbud. Så det blev til et fint værelse med alt godt fra havet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
LN_ mor skriver:

Okay, er der så ikke en stor forskel?

Nej det synes jeg ikke. Jeg har også blandet acryl og det andet, og det er også meget pænt

Anmeld

13. juni 2010

SHERO

Jeg har malet min søns værelse med jungle tema... Jeg brugte en hvid vægmalling, og så tonede jeg den med akryl maling (bare billige tyber fra søsterne grene)

Det blev rigtig fint... Men dur nok ikke hvis det skal være stærke farver... :-)

Anmeld

13. juni 2010

<3

LN_ mor skriver:

Har sådan nogle handsker fra da jeg arbejdede i sundhedssektoren Men plejer ikke at få noget på hænder, og har langærmet på når jeg maler.

Og når selve væggen skal males, er det kæresten der maler

Godt! For det er der mange der glemmer

Anmeld

13. juni 2010

Skouboe

Jeg ville gå i en farvehandel og købe prøve-bøtter med maling. På den måde sikrer du dig at du får en ordentlig maling der holder og som ikke er giftig - heller ikke når ungen slikker på væggen og 1½ år...

Det du skal være opmærksom på som gravid er hvilken type opløsningsmiddel, der er brugt i malingen - du skal undgå alt med organiske opløsningsmidler som fx terpentin.

Hold dig til vandbaseret maling og luft ud (masken er ligegyldig når malingen er vandbaseret) og lad være med at give dig til at male hele hytten, så går det nok altsammen...

Vær opmærksom på at sundhedsstyrelsen fraråder at man maler mens man er gravid.

Det har iøvrigt ikke stoppet mig. I min verden er sundhedsstyrelsens anbefalinger netop det - en anbefaling og ikke en substitut for sund fornuft, og jeg tror at det vigtigste i virkeligheden er at gøre ting med måde - også når man er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.