Jer der har malet på væg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Trolde_mor

foto på lærred skriver:

lånte overhead maskine fandt de rigtige figurer som jeg ønskede. Købte malling fra en farvehandler hvor man fik en prøve dåse (ret stor) til 25 kr stykket. Købte 4 grundfarver og blandede resten af de farver jeg skulle bruge ud af de 4 farver. Jeg (og lillepigen) er rigtig glad for tegningerne. Det har hele tiden været menningen at de skulle være der fra fødsel indtil 3 år og så maler jeg vægen over med hvid malling igen og så må vi se hvad vi får lyst til på det tidspunkt.

Ved godt det ikke er nødvendigt at skrive, men siger det alligevel Husk når du har malet stregerne rund om dine bamser at vente til næste dag med at male inden i, det sammen gælder hvis det er forskellige farver tæt på hinanden. Det gør at farven tørrer først og det ikke glider ind sammen med de nye farver. Man har jo kun ét forsøg så det er med at gøre det rigtigt. Ps køb nogle et par gode pensler. Der sparede jeg, og har fortrudt det.

Held og lykke med det.

Tak for de gode råd - havde jeg slet ikke lige tænkt på

Okay, må da lige se om ikke jeg kan finde et sted hvor de sælger prøver på maling her i Slagelse Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

LN_ mor skriver:

Må du meget gerne

Har du digitalkamera kan du bare sætte memorycardet i din computer, så vil der automatisk poppe et vindue op, hvor du kan åbne mappen med billederne og gemme det på computeren..

den del ka' jeg godt det er det at ligge det her ind der er problemet

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

KatjaRenee skriver:

den del ka' jeg godt det er det at ligge det her ind der er problemet

Klik på vælg billeder fra din computer og så find dem i mappen på computeren og klik opret indlæg

Anmeld

13. juni 2010

her er hun

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

KatjaRenee skriver:

her er hun

Super lavet

Skinner det meget eller er det bare lige blitzen der gør det her?

Anmeld

13. juni 2010

LN_ mor skriver:

Super lavet

Skinner det meget eller er det bare lige blitzen der gør det her?

det er blitzen der gør det....

og tark syntes selv hun er flot

Anmeld

13. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg har både brugt Acryl maling jeg har købt i Bilka og farveprøver fra XL byg til 25 kr. for en bøtte

Anmeld

13. juni 2010

<3

LN_ mor skriver:

Har udset mig en wallsticker-pakke.. Men ihh... det er bare SÅÅÅ fiiint med sådan en tegning på væggen..

Kæresten har købt masker til mig, jeg har på når jeg maler (og ja, jeg ser så fin ud ) og så er der 3 vinduer i værelset, så der vil blive luftet ud samtidig med.

Men hm.. måske jeg bare skulle tegne det op, og så lade kæresten male? Han er så super god til alt det jeg er elendig til hehe

De skadelige stoffer i maling blvier optaget via huden så en maske er ikke nok.

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Kirle skriver:

De skadelige stoffer i maling blvier optaget via huden så en maske er ikke nok.

Har sådan nogle handsker fra da jeg arbejdede i sundhedssektoren Men plejer ikke at få noget på hænder, og har langærmet på når jeg maler.

Og når selve væggen skal males, er det kæresten der maler

Anmeld

13. juni 2010

Trolde_mor

Mamman skriver:

Jeg har både brugt Acryl maling jeg har købt i Bilka og farveprøver fra XL byg til 25 kr. for en bøtte

Okay, er der så ikke en stor forskel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.