Amning og vægttab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

mrsMary

sorry trådstarter - jeg ved det ikke, men det lyder da meget sandsynligt.....

Og så kan jeg desværre ikke dy mig for at tilføje, at jo mere du taber under amning, jo flere giftstoffet vil du give videre til dit barn. Desværre er det jo i fedtvæv, at kvinder ophober div. giftstoffer og de frigives og går direkte i mæken :-(

Er det ikke bare tarveligt og grufuldt!?..... så måske er det ikke så dårligt først at tabe sig efter endt amning :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

luckas-mor

hej nuhar jeg ammet a 4 måneder og har ialt tabt mig ca 14-16kg og jeg taber mig laangsomt selvom min lillemand gerne spiser  1 gang i timen i 15-20 min,,, jeg har mega meget mælk meen taber mig ikke hurtiger a jo mer mælk jeg har..

det er vist meget forskelligt fra person til person

kram fra natascha-- der stadig mangler a smide 20kg

Anmeld

13. juni 2010

line melias mor

de tre måneder jeg ammede min datter tabte jeg mig 18 af de 22 kg jeg havde taget på  men så gik det i stå da jeg stoppede

Anmeld

16. juni 2010

Vinker

Jeg tabte mig også ret hurtigt da jeg ammede - den lille spiser meget af det vi har i kroppen og selvom jeg spiste en del så steg vægten ikke.

men da jeg stoppede med at amme skulle jeg passe på for så var det med at skære ned på alt maden igen, men det hjalp så da jeg begyndte at træne regelmæssigt i fitnesscenter.

Det siges at det at amme kræver lige så meget energi som en 8 timers arbejdsdag så det er ikke så sært at man kan være træt og ekstra sulten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.