Lynhurtig slankekur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.262 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

BimBamBusse

Hej piger.

Ja, jeg ved godt at måden at tabe sig er at ændre livstil, men jeg har brug for at kickstarte vægttabet. Jeg har brug for at se at der sker noget hurtigt, så motivationen og viljestyrken kommer! Så jeg derefter "får lysten" til at holde det ved lige. For mit problem lige nu er, at jeg virkelig hurtigt mister modet, fordi der bare ikke sker noget..

Derfor vil jeg høre jer om I kender en "lyn-kur" til at tabe sig hurtigt og stramme diverse "mor-deller" op?

Vh

BimBamBusse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Svei

Hvis jeg var dig ville jeg nøjes med at måle mig i starten....vej dig nu og mål dig så de næste to uger, for der vil du kunne se der sker noget. Og så kan du veje dig når du er inde i det.

Jeg har selv bare vejet mig hver dag, men har også en vilje og stædighed, så jeg kunne sagtens motiveres ved at jeg måske en dag havde en højere vægt end dagen før.

Hvis du skal se noget på vægten hurtigt, så er det jo ikke fedt men væske der ryger...der går efter hvad jeg har læst nogle uger inden du begynder at tage af fedtdepoter...men bare det at droppe sukker vil gøre at du taber en del da sukker holder på væske.

Du kan også tage en ren nupo kur, men altså...vejen frem er jo sund kost, så tag den hårde men gode vej...

Held og lykke...

Anmeld

12. juni 2010

BimBamBusse

Yrsa skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg nøjes med at måle mig i starten....vej dig nu og mål dig så de næste to uger, for der vil du kunne se der sker noget. Og så kan du veje dig når du er inde i det.

Jeg har selv bare vejet mig hver dag, men har også en vilje og stædighed, så jeg kunne sagtens motiveres ved at jeg måske en dag havde en højere vægt end dagen før.

Hvis du skal se noget på vægten hurtigt, så er det jo ikke fedt men væske der ryger...der går efter hvad jeg har læst nogle uger inden du begynder at tage af fedtdepoter...men bare det at droppe sukker vil gøre at du taber en del da sukker holder på væske.

Du kan også tage en ren nupo kur, men altså...vejen frem er jo sund kost, så tag den hårde men gode vej...

Held og lykke...

Problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal spise..

Hvad spiste du i løbet af en dag, da du skulle tabe dig?

Jeg har prøvet madlog.dk, men med et barn på 6 måneder, har man bare ikke altid tid til at taste ind osv..

Uhh, Nupo har jeg hørt så meget dårligt om, så det vil jeg helst undgå..

Ja, du har ret - den hårde, men gode vej! Har bare liiiiige brug for at kickstarte det!!

Anmeld

12. juni 2010

Svei

BimBamBusse skriver:

Problemet er bare at jeg ikke ved hvad jeg skal spise..

Hvad spiste du i løbet af en dag, da du skulle tabe dig?

Jeg har prøvet madlog.dk, men med et barn på 6 måneder, har man bare ikke altid tid til at taste ind osv..

Uhh, Nupo har jeg hørt så meget dårligt om, så det vil jeg helst undgå..

Ja, du har ret - den hårde, men gode vej! Har bare liiiiige brug for at kickstarte det!!

Sund...groft, grønt, fedtfattigt, uden sukker, intet af det udnødvendige, 6 gange om dagen, intet efter aftensmad og så tabte jeg mig først da jeg ikke ammede mere og ungerne sov igennem. Træthed og mangel på søvn gør også mennesker fede og umuligt for dem at tabe sig.

Men det kræver nok lidt overskud....og en masse motivation. Jeg startede da min søn var 6 mdr. og tabte 30 kg. på et halvt år.

Anmeld

12. juni 2010

BimBamBusse

Yrsa skriver:

Sund...groft, grønt, fedtfattigt, uden sukker, intet af det udnødvendige, 6 gange om dagen, intet efter aftensmad og så tabte jeg mig først da jeg ikke ammede mere og ungerne sov igennem. Træthed og mangel på søvn gør også mennesker fede og umuligt for dem at tabe sig.

Men det kræver nok lidt overskud....og en masse motivation. Jeg startede da min søn var 6 mdr. og tabte 30 kg. på et halvt år.

Ja, alle de ting ved jeg.. Men jeg er bare rigtig god (eller dårlig?) til at falde af på den hvis fx jeg ikke har en konkret madplan..

Gider du evt. prøve at skrive hvad du spiste i løbet af en dag? Altså hvad dine måltider bestod af..

Ja, men mit barn sover også igennem nu, og jeg får min søvn, så derfor skal det være nu! Jeg skal tabe mig, føle mig lækker og have det godt!! Jeg vil SÅ gerne, men hold kæft hvor er jeg bare svag! ARGH, kan blive helt sur på mig selv!!

30 kg på ½ år?!?!?!   Hvor vildt!! DET VIL JEG OGSÅ!!

Anmeld

12. juni 2010

Svei

Ja, alle de ting ved jeg.. Men jeg er bare rigtig god (eller dårlig?) til at falde af på den hvis fx jeg ikke har en konkret madplan..

Gider du evt. prøve at skrive hvad du spiste i løbet af en dag? Altså hvad dine måltider bestod af..

Ja, men mit barn sover også igennem nu, og jeg får min søvn, så derfor skal det være nu! Jeg skal tabe mig, føle mig lækker og have det godt!! Jeg vil SÅ gerne, men hold kæft hvor er jeg bare svag! ARGH, kan blive helt sur på mig selv!!

30 kg på ½ år?!?!?!   Hvor vildt!! DET VIL JEG OGSÅ!!

Det kan jeg ikke... jeg spiste meget forskelligt og passede det ind til mig...du skal finde din måde, det der passer dig...hvad vil du undvære og hvad vil du ikke undvære og så kan du jo skrive det ned...men det kræver at du virkelig vil det og så må man sparke sig selv hårdt..

Måske en diætist ville hjælpe dig...eller vægtvogtere/konsulenter...

Anmeld

12. juni 2010

BimBamBusse

Yrsa skriver:

Det kan jeg ikke... jeg spiste meget forskelligt og passede det ind til mig...du skal finde din måde, det der passer dig...hvad vil du undvære og hvad vil du ikke undvære og så kan du jo skrive det ned...men det kræver at du virkelig vil det og så må man sparke sig selv hårdt..

Måske en diætist ville hjælpe dig...eller vægtvogtere/konsulenter...

Ja, du har ret..

Jeg må gøre noget! Men tak for dine inputs!

Anmeld

12. juni 2010

Svei

BimBamBusse skriver:

Ja, du har ret..

Jeg må gøre noget! Men tak for dine inputs!

Så lidt...og skriv endelig hvis det er...men altså, det vigtigste tror jeg er motivationen og at holde den..start evt med at tage nøgen billeder af dig selv, forfra OG bagfra.. det kan være et godt spark..

Anmeld

12. juni 2010

BimBamBusse

Yrsa skriver:

Så lidt...og skriv endelig hvis det er...men altså, det vigtigste tror jeg er motivationen og at holde den..start evt med at tage nøgen billeder af dig selv, forfra OG bagfra.. det kan være et godt spark..

Nøgenbilleder - ja, det ville helt sikkert give et spark! God idé!

Noget skal i hvert fald ændres, for jeg er træt af at føle at jeg ikke hører til i den her slaskede krop!

Hvad har du gjort for at stramme op? Efter et vægttab på 30 kg MÅ der simpelthen være noget hængehud?  Ved godt at du også har fået en operation, men hvad gjorde du inden?

Anmeld

12. juni 2010

Svei

BimBamBusse skriver:

Nøgenbilleder - ja, det ville helt sikkert give et spark! God idé!

Noget skal i hvert fald ændres, for jeg er træt af at føle at jeg ikke hører til i den her slaskede krop!

Hvad har du gjort for at stramme op? Efter et vægttab på 30 kg MÅ der simpelthen være noget hængehud?  Ved godt at du også har fået en operation, men hvad gjorde du inden?

Ja, det pg at måle sig.

Jamen, jeg dyrkede ingen motion da jeg tabte mig, men har holdt mig i form ved løb og svøming efter jeg havde tabt mig...brysterne hang pg maven var slasket og så havde jeg nogle fedtdepoter som lå så dybt og så  jeg ikke kunne tabe på yderlårene, så de blev suget..

Men altså, de andre steder var min krop fin nok efter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.