De famøse håndtag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Millebasse

KatrineR skriver:

prøv med et kosteskaft bag nakken hvor du holder kosteskaftet med begge arme - udstrakte. og så drej næsten 90grader til den ene side, og så til den anden side.men kun drej overdelen.

hvis du forstår mit vrøvl ?

Jep, jeg tror at jeg forstå dit vrøvl

Jeg må finde kosteskaftet frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

MoarTNoah

Millebasse skriver:

Jep, jeg tror at jeg forstå dit vrøvl

Jeg må finde kosteskaftet frem

hehe, det var godt..

jeg brugte den øvelse i mine "unge år", og de har være ikke eksisterende i mange mange år, men er desværre kommet igen efter fødsel

og det er ikke hårdt, så gør det mens du ser tv, så går tiden hurtigt, og du får lavet MANGE flere øvelser end hvis du stod og talte

(bare husk persiennerne nok skal være lukket for - ellers får naboen eller forbipasserende et billigt grin )

Anmeld

12. juni 2010

Millebasse

KatrineR skriver:

hehe, det var godt..

jeg brugte den øvelse i mine "unge år", og de har være ikke eksisterende i mange mange år, men er desværre kommet igen efter fødsel

og det er ikke hårdt, så gør det mens du ser tv, så går tiden hurtigt, og du får lavet MANGE flere øvelser end hvis du stod og talte

(bare husk persiennerne nok skal være lukket for - ellers får naboen eller forbipasserende et billigt grin )

Super, jeg må igang!!

Bor ude på bøhlandet, så naboen skal stå med en superkikkert hvis han skal se noget igennem vores vinduer, er mere bange for hvis vinduespudseren pludselig kommer

Anmeld

12. juni 2010

MoarTNoah

Millebasse skriver:

Super, jeg må igang!!

Bor ude på bøhlandet, så naboen skal stå med en superkikkert hvis han skal se noget igennem vores vinduer, er mere bange for hvis vinduespudseren pludselig kommer

hehe.. måske en stjerne kikkert?.. lol..

så må du lige have styr på hvornår han kommer og pudser dine vinduer

er helt sikker på at de har set lidt af hvert.. har en gang sovet ved en kammerat efter en onsdagsfest (ja en viiild en af slagsen ) og da jeg vågnede tænkte jeg "jeg må da lige få noget tøj på" - rejste mig op og stod og ledte efter det på gulvet, da jeg hørte en underlig lyd - JEPS det var vinduespudseren der stod på altanen og gloede på mig - jamen HEJ! der stod jeg så til skue kun i g-streng.. FLOT Katrine.. hehe.

så lidt øvelser vil bare give ham et smil på læben er jeg sikker på

Anmeld

22. juni 2010

tumle81

Ellers er det sidste nye hit en hula hop ring!! Den kan købes hos bl.a. intersport, og den har sådanne "bump" på indersiden som sætter forbrændingen i gang. Snakkede med ekspedienten, og hun havde allerede tabt 5 cm i livet, på blot en måned!!!

Den skal købes til d 1 herhjemme :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.