De famøse håndtag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Millebasse

Hvordan kommer man af med dem????

Jeg har født to børn, den yngste er 4 mdr. Inden jeg blev gravid med hende vejede jeg ca. 74 kilo, idag vejer jeg 65,2 kilo..

Men jeg har de her håndtag der bare ikke slides på overhovedet!!!

Nogle gode ideer til at få dem væk??

Knus Milla..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

XXSS

Mine forsvandt via mavebøjninger og løb og jeg nåede ikke ned under den vægt jeg havde forinden og havde endda fået kejsersnit - så det kan lade sig gøre

Anmeld

12. juni 2010

Vingummien

Tanja78 skriver:

Mine forsvandt via mavebøjninger og løb og jeg nåede ikke ned under den vægt jeg havde forinden og havde endda fået kejsersnit - så det kan lade sig gøre

Dejligt at høre. Overvejer at kræve husleje af dem jeg har

Anmeld

12. juni 2010

Millebasse

Tanja78 skriver:

Mavebøjninger! Det må jeg igang med..

Løb kan jeg desværre ikke, da jeg har en slem knæskade

Anmeld

12. juni 2010

XXSS

Tulipan skriver:

Dejligt at høre. Overvejer at kræve husleje af dem jeg har

hehe tja hvorfor ikke  Men det var sku også hårdt arbejde! Synes at min mave var ret for blød og man kunne nærmest prikke den helt om på ryggen, så lidt muskler var der tilbage virkelig skræmmende synes jeg... Så er spændt på hvor hurtigt det går med genoptræningen af den overskårne mavemuskel denne gang.. Men ja de skide håndtag

Anmeld

12. juni 2010

XXSS

Millebasse skriver:

Mavebøjninger! Det må jeg igang med..

Løb kan jeg desværre ikke, da jeg har en slem knæskade

Jeg startede ca. 3-4 uger efter kejsersnittet og tog 100 om dagen - det hjalp stille og roligt, men tog selvfølgelig lang tid  Tålmodighed...

Anmeld

12. juni 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Jeg startede ca. 3-4 uger efter kejsersnittet og tog 100 om dagen - det hjalp stille og roligt, men tog selvfølgelig lang tid  Tålmodighed...

altså 10 x 10

Anmeld

12. juni 2010

Millebasse

Tanja78 skriver:

100!!! Yaks, det var mange..

Anmeld

12. juni 2010

XXSS

Millebasse skriver:

100!!! Yaks, det var mange..

10 x 10 med pause imellem.. Men du skal starte stille og roligt ud ellers får du mega ondt, du skal dog også presse dig selv mere og mere...

Anmeld

12. juni 2010

MoarTNoah

Millebasse skriver:

Hvordan kommer man af med dem????

Jeg har født to børn, den yngste er 4 mdr. Inden jeg blev gravid med hende vejede jeg ca. 74 kilo, idag vejer jeg 65,2 kilo..

Men jeg har de her håndtag der bare ikke slides på overhovedet!!!

Nogle gode ideer til at få dem væk??

Knus Milla..

prøv med et kosteskaft bag nakken hvor du holder kosteskaftet med begge arme - udstrakte. og så drej næsten 90grader til den ene side, og så til den anden side.men kun drej overdelen.

hvis du forstår mit vrøvl ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.