Christian Louboutin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Riksen

Znuzke skriver:

Jeg havde det jo godt på fornemmelsen - øv altså.... Når noget er for godt til at være sandt, så er det det som regel også....desværre...

Ja, det er jo det! Det er ærgerligt, men som Yrsa skriver, så køber man jo skoene fordi de er flotte - ikke for mærket. Men jeg ville aldrig købe kopier, der står jo Louboutin på, så det er da ikke lovligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

ekzunz

Riksen skriver:

Ja, det er jo det! Det er ærgerligt, men som Yrsa skriver, så køber man jo skoene fordi de er flotte - ikke for mærket. Men jeg ville aldrig købe kopier, der står jo Louboutin på, så det er da ikke lovligt.

Skulle jeg have et par skulle de være ægte. Jeg gad aldrig købe kopier - men det er ikke ulovligt. Hvis man køber til sig selv, så er det helt lovligt. Men hvis man forsøger at vidresælge, så kan det gå hen og blive rigtig dyrt...

Anmeld

12. juni 2010

NaFe

Var lige inde og kigge på dem også... men ja ikke ægte...som siden også selv siger ved at hedder hot-replicas...det betyder hotte genskabninger...smiler... men er du da vimmer der mange fede sko..helt vildt..men gider heller ikke give 1200 for nogle "fake" nogen....øv øv

Anmeld

12. juni 2010

MoarTNoah

NaFe skriver:

Var lige inde og kigge på dem også... men ja ikke ægte...som siden også selv siger ved at hedder hot-replicas...det betyder hotte genskabninger...smiler... men er du da vimmer der mange fede sko..helt vildt..men gider heller ikke give 1200 for nogle "fake" nogen....øv øv

det er den første side der er linket til hun har fundet skoene på, det var bare en anden der har fundet kopi-siden til nogenlunde samme pris, derfor hun fandt ud af at de er falske

Anmeld

12. juni 2010

ekzunz

NaFe skriver:

Jeg linkede ikke til Hot-replicas - den ville jeg ha regnet ud...

jeg linkede til den i første indlæg - synes de er super flotte, men jeg gider bestemt ikke kaste penge efter kopier - flotte sko eller ej.

(for jeg er så en af dem hvor mærket betyder noget....ikke altid men engang imellem...)

Anmeld

12. juni 2010

NaFe

KatrineR skriver:

det er den første side der er linket til hun har fundet skoene på, det var bare en anden der har fundet kopi-siden til nogenlunde samme pris, derfor hun fandt ud af at de er falske

Nåå ja det kan jeg da godt se....smiler...

Anmeld

12. juni 2010

NaFe

Znuzke skriver:

Jeg linkede ikke til Hot-replicas - den ville jeg ha regnet ud...

jeg linkede til den i første indlæg - synes de er super flotte, men jeg gider bestemt ikke kaste penge efter kopier - flotte sko eller ej.

(for jeg er så en af dem hvor mærket betyder noget....ikke altid men engang imellem...)

Ja det fandet jeg lige ud af..smiler...

Anmeld

12. juni 2010

MoarTNoah

NaFe skriver:

Nåå ja det kan jeg da godt se....smiler...

det kan smut, det skidt

Anmeld

13. juni 2010

Riksen

Znuzke skriver:

Skulle jeg have et par skulle de være ægte. Jeg gad aldrig købe kopier - men det er ikke ulovligt. Hvis man køber til sig selv, så er det helt lovligt. Men hvis man forsøger at vidresælge, så kan det gå hen og blive rigtig dyrt...

Nå, okay... troede bare at det var ulovligt at kopiere andre designere, når man bruger deres mærke/navn og ikke gør opmærksom på det er kopier. Men så lærte jeg da noget nyt

Men jeg vil nu godt indrømme at jeg er ligesom dig - mærker betyder noget! Hvis man vil have et par sko, der ligner Louboutin-stilletter, så hellere spare sammen og købe den ægte vare - det andet må være en tom fornemmelse. Men det er jo bare min mening.

Anmeld

13. juni 2010

Svei

Jo, selvfølgelig køber man skoen fordi man kan li' den. Men 1.000 kr. for en helt alm. sko som måske ikke er særlig god kvalitet - det gider jeg ikke gi....

Men for mig er der da også noget signalværdi i at eje en Christian Louboutin sko, lige som der er i min Kitchen Aid osv. osv

Ok...ja, det har så bare ingen værdi eller giver nogen mening for mig med mærker....måske snarere tværtimod... men jeg ville heller aldrig give tusind kroner for en stilet...

Hvad er det så for en signalværdi der er i mærker? hvad vil du signalere ved det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.