Christian Louboutin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.440 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

ekzunz

Er der nogle som har handlet her:

http://www.manoloblahnikshop.com/christian-louboutin-pumps-c-2/christian-louboutin-declic-suede-pumps-black-suede-p-103

Jeg er bare overrasket over at de ikke koster mere, og bliver jo lidt mistænksom. Synes de er rigtigt fine, og prisen her er jo bestemt ikke voldsom.... Tror de ville klæde mig rigtigt godt

Men så billige sko (alt er relativt...) og fri fragt, så frygter jeg enten kopi eller fusk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

line melias mor

nogle af dem er sidste års model. måske det kan være derfor.

Anmeld

12. juni 2010

ekzunz

line melias mor skriver:

nogle af dem er sidste års model. måske det kan være derfor.

Nååå - jeg havde nok bare ikke regnet med at de - selv ikke på udsalg - ville komme ned i et prisleje hvor jeg kunne være med..... Men til de priser er det da bestemt værd at overveje....

Anmeld

12. juni 2010

line melias mor

Znuzke skriver:

Nååå - jeg havde nok bare ikke regnet med at de - selv ikke på udsalg - ville komme ned i et prisleje hvor jeg kunne være med..... Men til de priser er det da bestemt værd at overveje....

ja helt sikkert skal da også ha kigget nærmere på siden

de er sååååååååååå fede

Anmeld

12. juni 2010

Mettemus

Det kan godt være at det bare er mig der er super mistroisk, men synes simpelthen det lyder for billigt - også selv om det er sidste års modeller? Synes også at hjemmesiden ser for simpel/billig/uprofessionel ud???

Anmeld

12. juni 2010

Riksen

Jeg er enig med Mettemus!

Jeg googlede priser på Louboutin-sko og fandt frem til et par næsten magen til og til næsten samme pris - og hjemmesiden hedder altså 'hot-replicas.com'!

http://www.hot-replicas.com/christian-louboutin-declic-glitter-pumps-replicas-2787.html

Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, men jeg synes det virker mistænkeligt.

Anmeld

12. juni 2010

line melias mor

hmm nu du siger det. jeg kiggede på deres tasker og det kan simpelthen ikke passe de er ægte. det er alt alt for billigt for de tasker 

Anmeld

12. juni 2010

Svei

Jeg tror det er kopier, men skoen køber man vel fordi man kan lide den og ikke for mærkets skyld? var jeg faldet for den, så havde jeg købt den, om der står det ene eller andet i bunden.

Anmeld

12. juni 2010

ekzunz

Yrsa skriver:

Jeg tror det er kopier, men skoen køber man vel fordi man kan lide den og ikke for mærkets skyld? var jeg faldet for den, så havde jeg købt den, om der står det ene eller andet i bunden.

Jo, selvfølgelig køber man skoen fordi man kan li' den. Men 1.000 kr. for en helt alm. sko som måske ikke er særlig god kvalitet - det gider jeg ikke gi....

Men for mig er der da også noget signalværdi i at eje en Christian Louboutin sko, lige som der er i min Kitchen Aid osv. osv

Anmeld

12. juni 2010

ekzunz

Riksen skriver:

Jeg er enig med Mettemus!

Jeg googlede priser på Louboutin-sko og fandt frem til et par næsten magen til og til næsten samme pris - og hjemmesiden hedder altså 'hot-replicas.com'!

http://www.hot-replicas.com/christian-louboutin-declic-glitter-pumps-replicas-2787.html

Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, men jeg synes det virker mistænkeligt.

Jeg havde det jo godt på fornemmelsen - øv altså.... Når noget er for godt til at være sandt, så er det det som regel også....desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.