??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Hvis du bruger brikkerne så behøver du slet ikke varme det først, da det allerede er tempereret, og det står også på brikken at det ikke er nødvendigt at varme det før det spises/drikkes.

Hvis du varmer det hjemmefra, både om det er pulver eller færdiglavet, så skal det spises med det samme ellers dannes der bakterier, og mælken kan blive sur. Så mit forslag er helt klart at du bare køber brikker til når du skal ud af huset, det er langt billigere end at købe en ny speciel flaske, og så er det nemmere og fylder mindre end en termoflaske.

okay nu kan det godt være jeg spørger dumt, men når man laver mme med pulver så plejer jeg at lave det når det er halv varmt og stille det i køleskabet og varmer det så når han er sulten, men det må man vel gerne jeg bliver helt i tvivl

og tak for svar det lyder os som den nemmeste løsning med de brikker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Koen.

Anonym skriver:

okay nu kan det godt være jeg spørger dumt, men når man laver mme med pulver så plejer jeg at lave det når det er halv varmt og stille det i køleskabet og varmer det så når han er sulten, men det må man vel gerne jeg bliver helt i tvivl

min SP sagde at når det har været varmt en gang må det ikke varmes igen

Anmeld

12. juni 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Når du laver det med pulver kan du sagtens lave det på forhånd, uden at varme det op, og så stille det i køleskabet. Når du skriver det er lunt mener du vel bare at det har stuetemperatur? Du må ikke varme flasken for så at stille det i køleskabet og varme det op igen senere. Du skal bare blande det i flasken og stille det direkte i køleskab og så varme det op når du skal bruge det

Anmeld

12. juni 2010

zille_87

Anonym skriver:

Vores datter spiste 5-6 flasker i døgnet, og vi gjorde det at vi kogte vand til alle flaskerne og satte dem i køleskabet.

Når vi så skulle lave en flaske, tog vi bare en flaske med kogt vand i køleskabet og varmede vandet i micro så det passede og kom så pulver i, da man så evt. kan varme mælken igen hvis den når at blive kold (mælken har jo slet ikke været varmet under til beredning)

Dette råd fik vi af vores SP og det fungerede virkelig godt for os  

Anmeld

12. juni 2010

Anonym trådstarter

okay har bare kogt vandet og når det så var stuetemperatur har jeg puttet pulveret i sat det i køleskabet og varmet det når han er sulten hmm, men det må man så ikke kan jeg regne ud, tak for alle de gode råd ihvertfald, så må jeg koge vandet sætte dem i køleskabet og putte pulveret i også varme det op hehe håber jeg har forstået det rigtig nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.