??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Anonym trådstarter

hej allesammen!!

har bare lige et spørgsmål angående mme, nu er det jo sommer eller skal forestille at være  men mit spørgsmål er egentlig bare min søn får kun mme og det skal jo varmes op osv hvad gør man hvis man tager på tur og det når at blive koldt og man ikke er i nærheden af en microvn, undskylder hvis mit spørgsmål er dumt, men har virkelig ingen anelse..

ha en god dag 

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Malene84

Anonym skriver:

hej allesammen!!

har bare lige et spørgsmål angående mme, nu er det jo sommer eller skal forestille at være  men mit spørgsmål er egentlig bare min søn får kun mme og det skal jo varmes op osv hvad gør man hvis man tager på tur og det når at blive koldt og man ikke er i nærheden af en microvn, undskylder hvis mit spørgsmål er dumt, men har virkelig ingen anelse..

ha en god dag 

knus

hej

jeg har købt denne sutteflaske -   http://www.iiamo.com/products/

det er vist den eneste løsning på problemet.

Anmeld

12. juni 2010

B&J

du kan altid tage en termokande med, med kogende vand

Anmeld

12. juni 2010

L.J.L

Eller du kan købe de færdiglavede brikker, de behøver ikke at blive varmet op, dem bruger vi altid på tur, nemt og smart!!

Anmeld

12. juni 2010

K&S

Malene84 skriver:

hej

jeg har købt denne sutteflaske -   http://www.iiamo.com/products/

det er vist den eneste løsning på problemet.

Denne her ville også være mit forslag

Flere veninder har købt den og været super glade for den...!

Anmeld

12. juni 2010

Mor-til-asta-09

Vi købte en termeflaske, hvor der kunne være vand i til 2 flasker.. også tog vi en flaske kold vand med, så vi kunne finde den rigtig temp.

Fungerede fint for os

Anmeld

12. juni 2010

LIZO

ammer ikke længere. når vi er ude og hun skal ha mælk så har jeg brikker med det bliver varmet (altså i sutteflasken ) 

hvis der ikke er en mikro i nærheden får hun det koldt. det er hun ligeglad med..

Anmeld

12. juni 2010

Anonym trådstarter

okay tusind tak for svar, viste ikke man kunne købe det færdig lavet

men må de godt få det koldt altså når man har lavet det i sutteflasken, og det når at blive koldt, det er bare fordi der står vist på pakken det skal varmes

og smart det med sutteflasken, det kunne være man skulle købe sådan en..

knus

Anmeld

12. juni 2010

L.J.L

Anonym skriver:

okay tusind tak for svar, viste ikke man kunne købe det færdig lavet

men må de godt få det koldt altså når man har lavet det i sutteflasken, og det når at blive koldt, det er bare fordi der står vist på pakken det skal varmes

og smart det med sutteflasken, det kunne være man skulle købe sådan en..

knus

Hvis du bruger brikkerne så behøver du slet ikke varme det først, da det allerede er tempereret, og det står også på brikken at det ikke er nødvendigt at varme det før det spises/drikkes.

Hvis du varmer det hjemmefra, både om det er pulver eller færdiglavet, så skal det spises med det samme ellers dannes der bakterier, og mælken kan blive sur. Så mit forslag er helt klart at du bare køber brikker til når du skal ud af huset, det er langt billigere end at købe en ny speciel flaske, og så er det nemmere og fylder mindre end en termoflaske.

Anmeld

12. juni 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Hvis du bruger brikkerne så behøver du slet ikke varme det først, da det allerede er tempereret, og det står også på brikken at det ikke er nødvendigt at varme det før det spises/drikkes.

Hvis du varmer det hjemmefra, både om det er pulver eller færdiglavet, så skal det spises med det samme ellers dannes der bakterier, og mælken kan blive sur. Så mit forslag er helt klart at du bare køber brikker til når du skal ud af huset, det er langt billigere end at købe en ny speciel flaske, og så er det nemmere og fylder mindre end en termoflaske.

okay nu kan det godt være jeg spørger dumt, men når man laver mme med pulver så plejer jeg at lave det når det er halv varmt og stille det i køleskabet og varmer det så når han er sulten, men det må man vel gerne jeg bliver helt i tvivl

og tak for svar det lyder os som den nemmeste løsning med de brikker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.