Jeg fik en søn meget for tildigt, for 2 år siden, ingen kunne fortælle mig hvorfor han blev født for tidligt, lægerne kunne komme med en masse gæt, men ikke noget præcist.. Det har givet det resultat at jeg bliver bange, når veninder og da min søster fortalte at hun var gravid.. Jeg blir bange for at de vil opleve det samme. (for os endte det heldigvis med at vi fik ham med hjem og han klare sig godt nu) men det var der ingen der kunne vide dengang, vi måtte bare håbe og håbe.. Hver dag var en kamp, hvor han kæmpede for at overleve og jeg kæmpede for ikke at gå helt ned med flaget, samtidig med at jeg skulle/ville være stærk for ham. Jeg ville give ham alt hvad jeg havde.
Fra første nat jeg så ham, hvor han lå der i kuvøsen med slanger og ilt har jeg været angst for at andre skulle opleve det samme. Jeg ved godt at det desværre er virkeligheden, at mange oplever det i dag. Desværre..
For at gøre en lang historie kort har det gjort mig angst/bange når andre har fortalt at de venter sig, eller er ved at prøve at få børn.. (det er også det der har gjort at min kæreste og jeg ikke snakker om at få den næste endnu, selv om det er over 2 år siden) Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening om det, er det normalt at jeg har det sådan eller hvad man nu kan sige...??
Anmeld