mavebilleder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

isimaven

Oxydation skriver:

min mave 35+0

sikke en fin babyhule
er du stadig i dine alm. bukser??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

isimaven

så er der nyt fra mig

35+1 og plukkeveer der niver til tider avs... :/ men holder mig i ro i de 13 dage jeg mangler før der gives grønt lys på min hjemmefødsel

men hold da helt op hvor jeg glæder mig til at møde lillesøster , alt er parat og vi skal bare forbi 8. november, så begynder jeg på alle mulige heksekunster hehehe....

hilsen Rakel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Oxydation

isimaven skriver:

sikke en fin babyhule
er du stadig i dine alm. bukser??

Nej det er jeg dog ikke

Blev nødt til at købe nogen der var lidt større i livet.

Det er kun blevet til almindelige bukser, da man ikke kan købe graviditetstøj på Bornholm

Michelle 36+1

Anmeld

1. november 2010

morNov2010

Her er min mave, uge 38+4

Anmeld

1. november 2010

isimaven

morNov2010 skriver:

Her er min mave, uge 38+4

smukt billede
og sikke en flot mave du har dig der

Anmeld

1. november 2010

isimaven

Oxydation skriver:

Nej det er jeg dog ikke

Blev nødt til at købe nogen der var lidt større i livet.

Det er kun blevet til almindelige bukser, da man ikke kan købe graviditetstøj på Bornholm

Michelle 36+1

det er da irriterende de slet ikke har noget ventetøj derovre på øen
men lidt større livmål kan vel også gøre det og nu er der ikke så lang vej igen

Anmeld

1. november 2010

isimaven

så smider jeg lige en opdate ind fra den første dag i 37. uge (36+0)

nu bliver maven vist ikke meget større i denne omgang og det klager jeg ikke over for synes snart jeg er lige så bred som jeg er høj hehehe 10,5 kilo i plus ...

Jordemoderen kommer og kigger på mig i morgen og det bliver en lettelse at få hendes besyv for at jeg så fra deraf godt må føde hjemme hvis jeg går igang for jeg har godt nok mærket plukkeveerne her i weekenden... plus at bækkenet ikke har det så godt mere og man efterhånden godt kan kalde mig vandballon!!

isimaven

Anmeld

7. november 2010

silden85

isimaven skriver:

så smider jeg lige en opdate ind fra den første dag i 37. uge (36+0)

nu bliver maven vist ikke meget større i denne omgang og det klager jeg ikke over for synes snart jeg er lige så bred som jeg er høj hehehe 10,5 kilo i plus ...

Jordemoderen kommer og kigger på mig i morgen og det bliver en lettelse at få hendes besyv for at jeg så fra deraf godt må føde hjemme hvis jeg går igang for jeg har godt nok mærket plukkeveerne her i weekenden... plus at bækkenet ikke har det så godt mere og man efterhånden godt kan kalde mig vandballon!!

isimaven

Rigtigt flot mave du har

Anmeld

7. november 2010

silden85

her er der et nyt mavebillede af mig her er jeg 37+2

i fredags var jeg på syghuset, fordi jdm, var i tvivl om han vender rigtigt, jeg blev scannet, og han sidder nede i bækken, også spurgte de om de skulle prøve at vende ham, og det måtte de godt, men det kunne ikke lykkes at vende ham, også fik jeg til opg. at finde ud af om jeg ville føde ham selv, eller kejsersnit, og vi har valgt ks. så på tirsdag skal vi til samtale på syghuset, hvor de vil have vores svar, så det bliver spænde og se hvad der så skal ske

Anmeld

7. november 2010

isimaven

silden85 skriver:

her er der et nyt mavebillede af mig her er jeg 37+2

i fredags var jeg på syghuset, fordi jdm, var i tvivl om han vender rigtigt, jeg blev scannet, og han sidder nede i bækken, også spurgte de om de skulle prøve at vende ham, og det måtte de godt, men det kunne ikke lykkes at vende ham, også fik jeg til opg. at finde ud af om jeg ville føde ham selv, eller kejsersnit, og vi har valgt ks. så på tirsdag skal vi til samtale på syghuset, hvor de vil have vores svar, så det bliver spænde og se hvad der så skal ske

Så flot din mave !!!
Men jeg synes godt nok de novemberbebser sidder ned
Pøj pøj med samtalen så får I vel en dato der!
Rigtig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.